Μετά την επιστροφή του στο σπίτι, συνειδητοποίησε πως η αγροτικές ανάγκες έχουν αυξηθεί και πως η ανάπτυξη του κλάδου είχε δημιουργήσει επαγγελματικές ευκαιρίες. Μετά από την έντονη επιρροή της οικογενείας του, αποφάσισε να δημιουργήσει μια δική του εταιρία, που θα δημιουργούσε αγροτικά οχήματα. Βάση γι αυτά τα οχήματα, ήταν εγκαταλελειμμένα στρατιωτικά άρματα, τα οποία με τις κατάλληλες μετατροπές, άλλαζαν εντελώς χαρακτήρα και τα πουλούσε έπειτα σε αγροτικές οικογένειες, για να βοηθηθούν στην αύξηση της παραγωγής τους.
Τα πρώτα χρήματα είχαν ήδη μαζευτεί και τα σχέδια είχαν ήδη μεγαλώσει στο μυαλό του Ferruccio Lamborghini. Με το πρώτο του κεφάλαιο, δημιούργησε το 1948 την βιομηχανία Lamborghini, η οποία είχε ως έργο την κατασκευή τρακτέρ. Η επιτυχία της εταιρίας του ήταν τόσο μεγάλη, που μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, έγινε μια από τις μεγαλύτερες σε ολόκληρη την χώρα, ενώ είχε ήδη ξεκινήσει και τις εξαγωγές και σε χώρες του εξωτερικού.
Supercar από καπρίτσιο
Η τεράστια επιτυχία της εταιρίας του, του προσέφερε μια άνετη ζωή αλλά και πολλά χρήματα. Ετσι λοιπόν, έπεσε με τα μούτρα στο μεγάλο του πάθος, τα γρήγορα αυτοκίνητα. Δημιούργησε μια πολύ μεγάλη συλλογή από αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, αφού η οικονομική του δυνατότητα του έδινε πλέον αυτή την δυνατότητα. Ο Ferruccio μέσω της εμπειρίας που είχε ως επισκευαστής αλλά και μηχανικός, έστελνε επιστολές στις βιομηχανίες από τις οποίες αγόραζε τα αυτοκίνητα του, με τις παρατηρήσεις του για τα μοντέλα.
Όταν απέκτησε μια Ferrari, συνέχισε την ίδια τακτική και ετοίμασε ένα γράμμα παραπόνων προς την βιομηχανία. Η εταιρία της Ferrari θεώρησε σωστό να του απαντήσει στην επιστολή του, αλλά το ύφος της απάντησης τους ήταν ιδιαιτέρως υποτιμητικό. Ο μύθος λέει πως προσπάθησε να συναντήσει προσωπικά τον Enzo αλλά δεν ήταν εφικτό. Ο θυμός, του έδωσε την ιδέα να δημιουργήσει το πρώτο δικό του supercar. To 1963 ξεκινά την ιστορία της, δικής του βιομηχανίας supercar, με έδρα την Bologna. Δημιούργησε μια ομάδα αρχιμηχανικών και σχεδιαστών με μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή τέτοιων αυτοκινήτων, και αρκετοί από αυτούς ήταν προηγουμένως υπάλληλοι της Ferrari.
Έξι μήνες αργότερα παρουσιάζει το πρώτο τους «παιδί» την Lamborghini 350 GTV, ένα μοντέλο το οποίο είχε τεράστια απήχηση. Μετά την μεγάλη απήχηση που είχε το αρχικό τους κατασκεύασμα, παρουσιάστηκε η Lamborghini 400 GTV, ένα μοντέλο που τους έβαλε για τα καλά στο πάνθεον κατασκευής supercar όλου του πλανήτη.
Μπορεί η κόντρα και ο διχασμός ανάμεσα στην βιομηχανία της Lamborghini αλλά και της Ferrari να μην έμεινε μέσα στα εσωτερικά σύνορα της Ιταλίας, και όλα αυτά να ξεκίνησαν από μια υποτιμητική απάντηση σε επιστολή του Ferruccio, αλλά κερδισμένη από όλο αυτό βγήκε η παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτων.
Copyright © 2024 - autoagora.gr