autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
ΜΙΝΙ: Ντεμπούτο για τα πρώτα ηλεκτρικά John Cooper Works
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

ΜΙΝΙ: Ντεμπούτο για τα πρώτα ηλεκτρικά John Cooper Works

14/10/2024

Στο Παρίσι τα ηλεκτρικά Cooper και Aceman John Cooper Works.
Με 258 ίππους και 350 Nm ροπής.
Ίδια πλατφόρμα, αναβαθμισμένα φρένα και ανάρτηση.

Ντεμπούτο για τα ηλεκτρικά Cooper και Aceman John Cooper Works

Η Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού ανοίγει τις πύλες της και η ΜΙΝΙ στο πλαίσιο αυτό αποκάλυψε τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά John Cooper Works μοντέλα της. Πρόκειται για τα John Cooper Works Electric και John Cooper Works Aceman, που παίρνουν τον τίτλο των πρώτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων της μάρκας.

Με 258 ίππους και 350 Nm ροπής

Τα δύο αυτοκίνητα έχουν κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς. Εξοπλίζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 258 ίππων και 350 Nm ροπής. Η ΜΙΝΙ αναφέρει πως το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,9 δευτερόλεπτα στο Cooper και σε 6,4 δευτερόλεπτα στο Aceman. Αυτό σημαίνει πως το τρίθυρο hatchback κατεβάζει το χρόνο στο συγκεκριμένο σπριντ κατά 0,8 δευτερόλεπτα σε σχέση με το JCW με κινητήρα καύσης, και το πεντάθυρο crossover κατά 0,7 δευτερόλεπτα.

Αμφότερα τα μοντέλα έχουν τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, μπαταρία 54,2 kWh και αυτονομία 371 χιλιομέτρων το MINI John Cooper Works Electric και 355 χιλιομέτρων το MINI John Cooper Works Aceman.

Ίδια πλατφόρμα, αναβαθμισμένα φρένα και ανάρτηση

Να σημειωθεί πως η ΜΙΝΙ έχει προσθέσει μία λειτουργία boost που αυξάνει προσωρινά την ισχύ κατά 27 άλογα. Σύμφωνα με τη μάρκα, η λειτουργία αυτή είναι χρήσιμη στις προσπεράσεις. Τα ηλεκτρικά μοντέλα JCW λαμβάνουν επίσης αναβαθμισμένα φρένα και ανάρτηση, ενώ η μάρκα υπογραμμίζει πως βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα.

Διχρωμία μέσα και έξω

Στο εξωτερικό μέρος τα δύο αυτοκίνητα διατηρούν τη διχρωμία, ξεχωρίζοντας από τις κόκκινες πινελιές, αλλά και από τα λογότυπα JCW. Το MINI John Cooper Works Electric φοράει ζάντες 18 ιντσών, ενώ το MINI John Cooper Works Aceman 19άρες ζάντες.

Στην καμπίνα, τα καθίσματα είναι τυλιγμένα με συνθετικό δέρμα, ενώ τα μπροστινά έχουν κόκκινες ραφές για αντίθεση. Παραμένει ως έχει η στρογγυλή οθόνη OLED 9,4 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Η οθόνη αυτή φιλοξενεί το infotainment, ενώ δείχνει και βασικές πληροφορίες, όπως την ταχύτητα, τη στάθμη του καύσιμου και τις οδηγίες πλοήγησης.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις