Πρεμιέρα έκανε το νέο Mazda CX-60, που «πατάει» στην πλατφόρμα Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, έχοντας το ρόλο του πρώτου Plug-in υβριδικού μοντέλου της ιαπωνικής μάρκας. Η πρώτη έκδοση PHEV θα κάνει την εμφάνισή της στην αγορά, με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 2,5λίτρων απόδοσης 192 ίππων και 261 Nm ροπής, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm ροπής. Η συνολική απόδοση του κινητήριου συνόλου του e-Skyactiv PHEV μοντέλο αγγίζει τα 327 άλογα και 500 Nm ροπής.
Ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 63 χλμ.
To CX-60 όπως δηλώνει η μάρκα, κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα όταν το μοντέλο «τρέχει» με το PHEV σύστημα, ενώ περιορίζεται στα 140 χλμ./ώρα όταν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Σχετικά με την ηλεκτρική κίνηση, η αυτονομία της ανέρχεται στα 63 χιλιόμετρα χάρη σε μία μπαταρία 17,8 kWh.
Μεγάλο σε διαστάσεις
Οι διαστάσεις του Mazda CX-60 φτάνουν σε μήκος 4.745 χιλιοστά, πλάτος 1.890 χιλιοστά και ύψος 1.670 χιλιοστά, με μεταξόνιο 2.870 χιλιοστά. Αυτό αυτομάτως το κάνει λίγο μεγαλύτερο από το CX-50 που κυκλοφόρησε πρόσφατα μόνο για την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Από την άλλη, το βάρος του PHEVMazda CX-60 εκτιμάται στα 2.070 κιλά όταν αυτό εξοπλίζεται με τροχούς 20 ιντσών, ενώ με τους τροχούς 18 ιντσών το βάρος πέφτει στα 2.055 κιλά.
Πέραν του Plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης, το Mazda CX-60 θα εξοπλίζεται τόσο με εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης, όσο και από diesel. Οι γνωστοί βενζινοκινητήρες e-Skyactiv X θα έχουν κυβισμό 3,0 λίτρων, ενώ οι diesel Skyactiv-D 3,3 λίτρα. Αμφότεροι διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt με κύριο στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, καθώς όλα συνεργάζονται με ένα πρόσφατα αναπτυγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Στην περίπτωση του PHEV, ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Πολυτέλεια και άνεση στο εσωτερικό
Μπαίνοντας στην καμπίνα του Mazda CX-60, συναντάμε ένα αρκετά κομψό και πολυτελές εσωτερικό, γεγονός που δεν θα έπρεπε να μας εκπλήσσει, αφού όπως είχαμε αναφέρει και παλιότερα ηMazda θέλει να γίνει premium μάρκα. Εδώ κυριαρχεί η μίνιμαλ αισθητική με σχετικά λίγα μπουτόν να υπάρχουν στα χειριστήρια. Για το λόγο αυτό, για το σύστημα infotainment χρησιμοποιείται μία οθόνη αφής 12,3 ιντσών είτε το περιστροφικό κουμπί. Ίδιου μεγέθους είναι και η οθόνη που παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων. Σε ότι αφορά τους χώρους αποσκευών, αυτοί ορίζονται στα 570 λίτρα ενώ αν πέσουν τα πίσω καθίσματα, τα λίτρα αυξάνονται στα 1.726.
Από 47.390 ευρώ
Η Mazda αποκάλυψε και το ποσό που θα διατίθεται το CX-60 στη γερμανική αγορά, όπου και θα πωλείται σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις Prime, Exclusive, Homura και Takumi με κόστος από 47.390 έως 52.890 ευρώ. Να θυμίσουμε πως δύο χρόνια μετά το CX-60 θα ακολουθήσει το πληθωρικό CX-80 με τρεις σειρές καθισμάτων.
Αποκάλυψη για το πρώτο Plug-in υβριδικό της Mazda!
Με 327 άλογα και 500 Nm ροπής.
Ηλεκτρική αυτονομία 63 χιλιόμετρα.
Θα διατίθεται και ως ήπια υβριδικό με βενζίνη και diesel.
Premium αίσθηση στο εσωτερικό.
Θα καταφέρει να ανταγωνιστεί «στα ίσα» τα γερμανικά SUV;