autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
2 φωτογραφίες »

Με κινητήρα Formula 4 το Abarth F595

16/7/2021

Από τις ευρωπαϊκές πίστες στο δρόμο. Ο βρυχηθμός του κινητήρα της Formula 4 που εφοδιάζει τη νέα ειδική σειρά Abarth F595 προσδιορίζει ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε για όσους αναζητούν την αίσθηση της οδήγησης σε πίστα στις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Με τεχνολογία από την Formula 4 κυκλοφορεί η νέα ειδική σειρά Abarth F595. Πρόκειται για ένα μοντέλο που αποτίει φόρο τιμής στην 50η επέτειο του μονοθέσιου Formula Italia που σχεδίασε ο Carlo Abarth και το οποίο έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να νιώθουν την αίσθηση της οδήγησης σε πίστα στις καθημερινές τους μετακινήσει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Εξάλλου, το γράμμα «F» στο όνομα του νέου μοντέλου αποτελεί ευθεία αναφορά στη Formula 4, στην οποία η Abarth είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων. Αποτελώντας ιδανικό πεδίο εξέλιξης για νέους οδηγούς, η F4 βασίζεται στη φιλοσοφία της «Formula Italia», του θεσμού που δημιουργήθηκε το 1971. Στόχος, οι νέοι οδηγοί να έχουν πρόσβαση με σχετικά χαμηλό κόσμο στον κόσμο των μονοθέσιων αγωνιστικών αυτοκινήτων και να έχουν την ευκαιρία να παλέψουν για το απόλυτο όνειρο τους, να βρεθούν στο μαγικό κόσμο της Formula 1.
 
165 ίπποι γεμάτοι αδρεναλίνη από το Turbo της Garrett

Κάτω από το καπό, ο κινητήρας 1.4 T-Jet απόδοσης 165 ίππων και προδιαγραφών Euro-6D Final, αποτελεί το σύνολο στο οποίο βασίζονται για την κίνηση τους και τα μονοθέσια της Tatuus.

Κάτω από το καπό, ο κινητήρας 1.4 T-Jet απόδοσης 165 ίππων και προδιαγραφών Euro-6D Final, αποτελεί το σύνολο στο οποίο βασίζονται για την κίνηση τους και τα μονοθέσια της Tatuus.

Η κορυφαία απόδοση και αξιοπιστία αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά του κινητήρα 1.4 T-Jet προδιαγραφών Euro-6D Final. Ο στροβυλοσυμπιεστής της Garrett συνδυάζεται με λόγο συμπίεσης 9:1 και χάρη στη βελτιστοποίηση του σχεδιασμού του θαλάμου καύσης, η υψηλή ισχύς των 165 ίππων συνδυάζεται με 230Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 2.250σ.α.λ., με την απόδοση να δίνει έντονο το παρόν μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. Το αποτέλεσμα είναι η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 218χλμ./ώρα, ενώ η ρεπρίζ με 5η ταχύτητα από τα 80 στα 120χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 7,8δλ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά διαθέσιμη είναι και η επιλογή αυτόματου κιβωτίου που συνδυάζεται με paddles πίσω από το τιμόνι. Οι επιδόσεις και στις δύο περιπτώσεις είναι παραπλήσιες, με την διαδικασία 0-100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 7,3 και 7,4 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο και το αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα.

Το δυναμικό Abarth F595 εφοδιάζεται με την εξέλιξη της θρυλικής εξάτμισης Record Monza, η οποία πλέον διαθέτει κάθετες απολήξεις, δύο από κάθε πλευρά. Ο ήχος είναι μοναδικός, όπως θα περίμενε κανείς από ένα Abarth, όνομα που παραδοσιακά είναι συνυφασμένο με την ισχύ και τις επιδόσεις. Η ενεργή βαλβίδα της εξάτμισης ενεργοποιείται από ένα κουμπί στο ταμπλό, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ ενός πιο διακριτικού μπάσου ήχου, ή τον τυπικό βρυχηθμό της Abarth που ξεσηκώνει στο πέρασμα του.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε