autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Mercedes-Benz C200 BlueTEC

1/2/2015

Η Mercedes-Benz C200 BlueTEC εξοπλίζεται με τον 1.6 λτ. diesel κινητήρα των 136 ίππων, που έχει μόλις 3,1 λτ. κατανάλωση ενώ με 99γρ. CO2, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Μην σας μπερδεύει το λογότυπο C200 στο πίσω της μέρος. Δεν είναι 2λιτρη, όπως θα περιμέναμε, αλλά 1.600άρα, και μάλιστα με έναν εξαιρετικό diesel κινητήρα, απόδοσης 136 ίππων.

Η κομψή σχεδίαση της C-class παραπέμπει στην ναυαρχίδα της εταιρείας, την S-class και έχει κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή για την κατηγορία (0,24). Εμπρός ξεχωρίζει ο μεγάλος προφυλακτήρας με τις εισαγωγές αέρα και το αστέρι στην μάσκα και τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, που είναι τεχνολογίας LED όπως και τα πίσω. Η ενσωματωμένη αεροτομή στο πίσω καπό προσδίδει τον απαιτούμενο δυναμισμό και κάνει την διαφορά. 



Εσωτερικό

Η γνωστή ποιότητα της Mercedes-Benz είναι διάχυτη στο εσωτερικό της C200 BlueTEC, όπου η σχεδίαση συνδυάζεται άψογα με την πολυτέλεια και το δυναμισμό. 

Ξεχωρίζει η τονισμένη κεντρική κονσόλα με τη ψηφιακή οθόνη στο πάνω τμήμα του ταμπλό. 

Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, με τον οδηγό να βρίσκει άνετα την θέση που τον βολεύει χάρις στο εύρος ρυθμίσεων που διαθέτει. 

Οι χώροι είναι άνετοι για 5 ενήλικες ενώ εξίσου πλούσιος είναι και ο χώρος αποσκευών με την χωρητικότητα του να αγγίζει τα 480 λτ. 

Κινητήρας

Είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται ένας 1.600αρηςκινητήρας πετρελαίου σε μοντέλο της σειράς C. Η απόδοση του συγκεκριμένου κινητήρα αγγίζει τους 136 ίππους, με 320 Nmροπής. 


Τραβάει καλά από χαμηλά, χωρίς να σκορτσάρει, ενώ στο μεσαίο φάσμα στροφών αποκαλύπτει τις αρετές του, τραβώντας δυνατά, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να είναι συνεχώς με μια σχέση πάνω. 

Γενικά ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι τρομερά πολιτισμένος και αποδεικνύεται ιδανικός για όσους προτιμήσουν την C-ClassC200 BlueTEC για τα ταξίδια τους. Οι κραδασμοί του κινητήρα είναι περιορισμένοι χάρη στο σφόνδυλο διπλής μάζας που τοποθέτησαν οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας και ο οποίος μειώνει περαιτέρω τους κραδασμούς. 

Οδηγώντας

Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένο με την αερανάρτηση Airmatic, που τοποθετείται σε C-Class για πρώτη φορά, και η οποία συνδυάζεται με το σύστημα Agility Control, το οποίο λειτουργεί με τέσσερα διαφορετικά set upEco, Comfort, Sport και Sport+. 

Αναλόγως του προγράμματος που θα επιλέξει ο οδηγός, διαμορφώνονται ανάλογα η απόκριση του τιμονιού και του γκαζιού, η σκληρότητα της ανάρτησης, ακόμα  και η απόδοση του κλιματισμού, ενώ ακόμη και στην επιλογή Sport+, η C200 της δοκιμής μας διακρίνεται για την άνεσή της. Επιπλέον, η ηχομόνωση είναι σε εξαιρετικά επίπεδα, αφήνοντας έξω από την καμπίνα κάθε είδους ενοχλητικό θόρυβο, είτε κύλισης, είτε αεροδυναμικό.

Συμπέρασμα

Ο 1,6 λτ. diesel κινητήρας αποδεικνύεται καλός για τον πολυτελή χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όντας δυνατός και οικονομικός. 

Η C200 BlueTEC με αυτό τον κινητήρα συνδυάζει την πολυτέλεια με επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, με εξαιρετικό αποτέλεσμα.  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις