Από την παράδοση αυτή δεν ξεφεύγει η Ε200 Cabriolet, πως θα μπορούσε άλλωστε.
Η εμφάνιση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στα ανοιχτά αυτοκίνητα, ίσως τον πιο καθοριστικό. Ακόμη και το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου να είναι, αν «δεν λέει» εμφανισιακά, δεν έχει καμία (εμπορική) τύχη. Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η Mercedes, και για τον λόγο αυτό, η E-class Cabriolet, ανέκαθεν «έλεγε» εμφανισιακά.
Εμφάνιση: Φινετσάτη
Η εκλεπτυσμένη εμφάνιση της ανανεωμένης τετραθέσιας ανοιχτής Mercedes έχει πολλά κοινά στοιχεία με την κουπέ εκδοχή στην οποία και βασίζεται. Τα ξεχωριστά ρομβοειδή φώτα με τα φώτα ημέρας μπροστά, η γραμμή του αμαξώματος που ανασηκώνεται στο πλάι και τα «κοφτά» πίσω φτερά, όπως και τα πίσω φωτιστικά σώματα, αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία που τονίζουν την αθλητική, αλλά και αεροδυναμική εικόνα του πολυτελούς cabrio μοντέλου!
Η υφασμάτινη οροφή είναι εξαιρετικής ποιότητας και διακρίνεται για την τέλεια συναρμογή της στο πλαίσιο, αλλά και την ηχομόνωση που παρέχει. H διαδικασία αναδίπλωσής της γίνεται πλήρως ηλεκτρικά και διαρκεί 20 δλ., ενώ μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητα έως 40 χλμ./ώρα.
Κινητήρας: Ραφιναρισμένος και αποδοτικός
Ο 4κύλινδρος κινητήρας των 1.991 κ.εκ., με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό, αποδίδει 184 ίππους, αλλά το κυριότερο 300 Nm ροπής από τις 1.200 - 4.000 σ.α.λ.! Είναι ομαλός στη λειτουργία, δυνατός και ελαστικός, ταιριάζοντας απόλυτα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όταν χρειαστεί πάντως, χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,2 δλ. Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε ήταν με το 7άρι αυτόματο κιβώτιo 7G-TRONIC PLUS που ικανοποιεί απόλυτα με την ομαλότητα αλλαγών, κάτι που ταιριάζει απόλυτα με το χαρακτήρα… αναψυχής του αυτοκινήτου. Αλλά αν θελήσετε να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας, μπορείτε να το κάνετε πολύ απλά, τραβώντας τα paddles πίσω από το τιμόνι. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 235 χλμ/ώρα, ενώ η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 6,1 λτ./100 χλμ.
Εσωτερικό: Αισθητικά προηγμένο και ποιοτικό
Το εσωτερικό της «ανοιχτής» Ε200, δε διαφέρει σε τίποτα από την αντίστοιχη κουπέ έκδοση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κορυφαία στάνταρ ποιότητας, συναρμολόγησης και φινιρίσματος. Η πολυτέλεια συμπληρώνει το εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας του οδηγού και των επιβατών της γενικότερα. Κάποιες σπορ πινελιές, όπως το τιμόνι και οι λεπτομέρειες αλουμινίου, συμπληρώνουν ιδανικά την εικόνα. Η εργονομία δεν προβληματίζει, με εξαίρεση το κλασικό ποδοχειρόφρενο της γερμανικής φίρμας. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας δεν παρουσιάζει. Το AIRCAP, (πατέντα της Mercedes, που σε συνδυασμό με έναν ανεμοθραύστη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, ο οποίος εκτείνεται ηλεκτρικά και, σε συνδυασμό με το αλεξήνεμο ανάμεσα στα πίσω καθίσματα, κατευθύνει καμπυλωτά τον αέρα εκτός της καμπίνας των επιβατών, αποτρέποντας έτσι τους στροβιλισμούς μέσα σε αυτήν) πάντως χρεώνεται έξτρα, (μαζί με AIRSCARF) όπου με το ειδικό μπουτόν για την ενεργοποίησή του να βρίσκεται σε ειδική υποδοχή-κουτάκι στο δεξί μέρος του οδηγού, μαζί με το διακόπτη της οροφής και ακόμα έναν, που ανεβοκατεβάζει και τα 4 ηλεκτρικά παράθυρα ταυτόχρονα. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και τα καθίσματα, που διαθέτουν και μασάζ, στηρίζουν σωστά το σώμα. Αξίζει να σημειωθεί η κορυφαία ηχομόνωση, που σε συνδυασμό με την ποιοτική υφασμάτινη οροφή, δημιουργεί ένα άνετο και πολύ ευχάριστο περιβάλλον.
Οδική συμπεριφορά: Έμφαση στην άνεση
Η Ε200 Cabriolet χαρακτηρίζεται από το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, προσφέρει αυξημένη ακαμψία, ενώ η ανάρτηση ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς, που τονίζεται με ιδιαίτερη ευελιξία στις στροφές. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος, τα φρένα δεν προβληματίζουν και αν δεν το προκαλέσεις επί τούτου, θέμα υπερστροφής δεν τίθεται. Είναι σπορτίφ; Μάλλον όχι, μιας και η Ε200 Cabriolet έχει τον τρόπο της να φανερώνει στον οδηγό της, ότι δε συμπαθεί την ιδιαίτερη πίεση στις στροφές, χωρίς να σημαίνει πως ο οδηγός δε θα απολαύσει τόσο τις ήρεμες, όσο και τις πιο γρήγορες βόλτες του.
Χώροι: Επαρκούν για 4
Η Mercedes υποστηρίζει ότι η νέα E-Class Cabriolet είναι ένα αυτοκίνητο για τέσσερα άτομα. Κακά τα ψέματα όμως, στο πίσω μέρος θα χωρέσουν με δυσκολία άτομα με ύψος άνω των 1,8 μ. Ιδίως όταν το αυτοκίνητο έχει κλειστή την κουκούλα, ο διαθέσιμος χώρος για το κεφάλι τους είναι σχετικά περιορισμένος. Ο χώρος αποσκευών, ωφελημένος από την επιλογή της μαλακής και όχι της μεταλλικής οροφής που απαιτεί περισσότερο χώρο, έχει όγκο 390 λίτρων. Ωστόσο, με την οροφή αναδιπλωμένη μειώνεται στα 300, ενώ διαθέτει αρκετό βάθος, αλλά περιορισμένο ύψος.
Συμπέρασμα
Αυτό που θα λατρέψει όποιος βρεθεί πίσω από το τιμόνι της ανανεωμένης Ε200, είναι το cruising σε κάθε είδους διαδρομή, με την ποιότητα κύλισης να δίνει ρέστα. Σε κάθε περίπτωση, οι επιβάτες απολαμβάνουν αποτελεσματική προστασία από τον αέρα με το AIRCAP να δουλεύει αποτελεσματικά. Πέρα της ποιοτικής και πολυτελούς μετακίνησης ο κάτοχος μιας Mercedes E200 θα πρέπει να συνειδητοποιήσει, ότι θα έχει όλα τα βλέμματα στραμμένα πάνω του. Και έχετε υπόψη σας ότι το ματόχαντρο δεν περιλαμβάνεται στον standard εξοπλισμό.
Copyright © 2024 - autoagora.gr