Peugeot 208: Η διαφορά στην κατανάλωση κάνει προτιμότερη τη diesel έκδοση
208 | Βενζίνη | Diesel |
---|---|---|
Κυβικά | 1.199 | 1.560 |
Ίπποι | 110 | 100 |
Κατανάλωση (λ/100χλμ) | 4,5 | 3 |
Α/C | Α/C | Clima |
Ηλ. παράθυρα πίσω | - | ναι |
Ζάντες αλουμινίου | ναι | - |
Ηλιοροφή | ναι | - |
Τιμή (ευρώ) | 16.000 | 16.000 |
Η τιμή είναι κοινή, όπως περίπου και οι επιδόσεις χάρη στην παραπλήσια απόδοση. Η κατανάλωση που είναι σημαντικά χαμηλότερη στην περίπτωση του diesel είναι το καλύτερο επιχείρημα για την επιλογή του.
Polo | Βενζίνη | Diesel |
---|---|---|
Κυβικά | 999 | 1422 |
Ίπποι | 110 | 105 |
Κατανάλωση (λ/100χλμ) | 4,3 | 3,8 |
Α/C | A/C | Clima |
Ζάντες αλουμινίου | ναι | - |
Τιμή (ευρώ) | 15.350 | 16.450 |
Η διαφορά στην τιμή και στον εξοπλισμό, κάνουν την βενζινοκίνητη έκδοση του Polo να φαίνεται οριακά καλύτερη επιλογή. Θα προτιμούσαμε αντί για ζάντες αλουμινίου να είχαμε τον αυτόματο κλιματισμό.
Clio | Βενζίνη | Diesel |
---|---|---|
Κυβικά | 898 | 1.461 |
Ίπποι | 90 | 90 |
Κατανάλωση (λ/100χλμ) | 4,5 | 3,3 |
A/C | Clima | A/C |
Ηλ. παράθυρα πίσω | vαι | - |
Ζάντες αλουμινίου | vαι | - |
Navigation | vαι | vαι |
Τιμή (ευρώ) | 14.890 | 15.430 |
Αν προσθέσουμε τα στοιχεία εξοπλισμού που «λείπουν» στην diesel έκδοση του Clio, τότε η διαφορά στην τιμή θα μεγαλώσει κι άλλο και θα είναι αρκετή για να δικαιολογήσει την επιλογή του βενζινοκίνητου.
Copyright © 2024 - autoagora.gr