Βλέποντας την οπίσθια πλευρά του νέου μοντέλου, κάποιοι θα ενθουσιαστούν ενώ σε άλλους θα φανεί «φορτωμένο» και όχι τόσο αρμονικό με το υπόλοιπο αμάξωμα. Το σίγουρο είναι πως το Mitsubishi Eclipse στο μπροστινό μέρος θυμίζει έντονα τα υπόλοιπα off road αδέρφια του αλλά με περισσότερες δόσεις πολυτέλειας.
Κινητήρας: Αρκετή ροπή ακόμα και κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.
Με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο, ο 1.500άρης κινητήρας αποδίδει 163 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm στις 1.800 σ.α.λ. Η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού είναι άμεση ενώ σίγουρα θα βοηθήσει στην εκκίνηση ότι η δύναμη είναι διαθέσιμη ακόμα και κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. Το μηχανικό σύνολο κινεί με άνεση το 4,4 μέτρων και 1.425 κιλών αμάξωμά, ενώ το εργοστασιακό 0-100 χλμ./ώρα των 10,3 δλ είναι δείγμα των πολύ καλών επιδόσεων. Σημαντικό προσόν η χαμηλή στάθμη θορύβου, ειδικά στο ρελαντί, αλλά και η συγκρατημένη κατανάλωση με ρεαλιστικές τιμές στα 8,9 λτ. μεικτής διαδρομής.
Εσωτερικό: Τεχνολογικές πολυτέλειες αλλά και άφθονο μαλακό υλικό
Ποιοτικά το Mitsubishi Eclipse Cross βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο καθώς το μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού είναι επενδυμένο με μαλακά πλαστικά που δίνουν ιδιαίτερα πολυτελή εικόνα. Η συναρμογή βρίσκεται και αυτή σε υψηλά επίπεδα και όπως όλα δείχνουν, τίποτα δεν πρόκειται να τρίξει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σε βάθος χρόνου. Η οθόνη αφής δένει σχεδιαστικά με το υπόλοιπο ταμπλό αν και μικρότερη από ότι έχουμε συνηθίσει, ενώ το πέρασμα των εντολών γίνεται είτε αφής είτε από το touchpad. Στον τομέα των χώρων, είναι ικανό να μεταφέρει μέχρι και 5 επιβάτες ενώ ειδικά οι πίσω απολαμβάνουν αρκετό αέρα τόσο για τα πόδια όσο και για τα κεφάλια τους. Το πορτ-μπαγκάζ έχει 485 λίτρα χωρητικότητα και μπορεί άνετα να μεταφέρει τα ψώνια μιας οικογένειας.
Οδική συμπεριφορά: ¶νετο και ουδέτερο
Η ορατότητα είναι γενικά καλή και μόνο προς τα πίσω περιορίζεται ελαφρώς από το σχήμα της οροφής. Από την άλλη, χρειάζεσαι περίπου 200 μέτρα και μία λακκούβα για να αντιληφθείς την στραμμένη προς την άνεση ρύθμιση της ανάρτηση. Έτσι, καμία ανωμαλία δεν φτάνει στην καμπίνα καθώς η ανάρτηση θα απορροφήσει ακόμα και την πιο μεγάλη κακοτεχνία του δρόμου. Αν και μαλακή δεν θα κουράσει σε κάποια στροφοδιαδρομή ενώ θα γεμίσει εμπιστοσύνη τον οδηγό, με τις κλίσεις να είναι περιορισμένες.
Συμπέρασμα
Διαθέτει ζωντανό κινητήρα, άνετη ανάρτηση με καλή οδική συμπεριφορά, πλούσιους χώρους και πλήρη εξοπλισμό. Έχει την συνταγή της επιτυχίας και το ξέρει..
Copyright © 2024 - autoagora.gr