Νέα Mercedes GLC: Μεγαλύτερη & ήπια υβριδική
Πρεμιέρα την πρώτη μέρα του Ιουνίου θα κάνει η δεύτερη γενιά της Mercedes GLC, έχοντας στη φαρέτρα του κινητήρες βενζίνης και diesel με ήπια και Plug-in υβριδική τεχνολογία, τετραδιεύθυνση για περισσότερη ευελιξία και πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό.
Νέα γενιά Mercedes GLC την 1η Ιουνίου
Οι φήμες ήθελαν τη νέα γενιά της Mercedes GLC να κάνει την εμφάνισή της το φθινόπωρο, ωστόσο νέοι «ψίθυροι» αλλάζουν τα δεδομένα αναφέροντας πως το μεσαίο SUV θα κάνει ντεμπούτο στη premium κατηγορία την 1η Ιουνίου. Η Mercedes πραγματοποιεί τις τελευταίες της δοκιμές στους χιονισμένους δρόμους της Σουηδίας, όπως είχαμε αναφέρει πριν λίγες μέρες, έχοντας σαφείς επιρροές από την «αδελφή» C-Class.
Η νέα GLC θα μεγαλώσει σε διαστάσεις φτάνοντας τα 4,72 μέτρα σε μήκος και αντίστοιχα το μεταξόνιο θα είναι κατά 15 χλστ. μεγαλύτερο, αυξάνοντας παράλληλα τους χώρους των επιβατών και το διαμέρισμα των αποσκευών, που θα είναι μεγαλύτερο κατά 50 λίτρα με το συνολικό όγκο να ορίζεται στα 600 λίτρα. Από την άλλη, για να ισορροπήσει το μεγάλο μήκος, η νέα GLC εφοδιάζεται με τετραδιεύθυνση κάνοντας τους πίσω τροχούς να στρίψουν έως και 4,5 μοίρες. Με αυτόν τον τρόπο, η ευελιξία της GLC βελτιώνεται σε μεγάλο βαθμό, καθώς ο κύκλος στροφής της μειώνεται στα 10,8 μέτρα, που είναι μια πολύ καλή επίδοση για SUV άνω των 4,7 μέτρων.
Πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο
Οι αναβαθμίσεις συνεχίζουν και στο εσωτερικό της νέας GLC, αφού συναντάμε τη δεύτερη γενιά του συστήματος infotainment MBUX της Mercedes, που γνωρίσαμε για πρώτη φορά στη νέα S-Class. Ο συμβατικός πίνακας οργάνων του γερμανικού SUV έχει αντικατασταθεί από μία επίπεδη οθόνη 12,3 ιντσών στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ εκείνη του συστήματος ψυχαγωγίας βρίσκεται χαμηλά στην κεντρική κονσόλα με το μέγεθός της να είναι στις 11,9 ίντσες στη βασική έκδοση.
Ήπια υβριδικές εκδόσεις βενζίνης, diesel & Plug-in hybrid
Η νέα Mercedes GLC θα διαθέτει μία πλήρως εξοπλισμένη «φαρέτρα» κινητήρων από βενζίνης και diesel που θα συνδυάζονται με το ήπια υβριδικό σύστημα EQ Boost της εταιρείας. Το 48βολτο σύστημα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 23 ίππων συνεισφέροντας σημαντικά στη μείωση των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης. Το παρόν θα δώσουν και τρεις Plug-in υβριδικές εκδόσεις, δύο βενζίνης (300e και 400e) και μία diesel (300de), με στάνταρ τετρακίνηση 4Matic και ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. κατά WLTP. Στις κορυφαίες εκδόσεις, στη GLC θα συναντήσουμε και 6κύλινδρα μοτέρ, όπως ο 3λιτρος «OM 656M» που θα αποδίδει σχεδόν 300 ίππους.
Σχολιάστε |