Οικονομικός κινητήρας, ευρύχωρο εσωτερικό, ικανοποιητικός εξοπλισμός

Διαβάστηκε από 4308 αναγνώστες - 16/10/2020

Ο αμιγώς ηλεκτρικός κινητήρας που δίνει ώθηση στο νέο μικρό της Dacia είναι ο ίδιος με αυτόν του Renault City K-ZE και έχει ιπποδύναμη 45 αλόγων με τα 125Nm ροπής να έρχονται άμεσα, ενώ τροφοδοσία στον κινητήρα παρέχουν μπαταρίες χωρητικότητας 26,8kWh. Η εταιρεία δηλώνει αυτονομία 225 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο με βάση τις μετρήσεις WLTP και 295 χιλιόμετρα σε αστικό κύκλο, με την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου να είναι 125 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ μέτρηση 0-100km/h δεν έχει ανακοινωθεί, μέτρηση που ούτως ή άλλως μας φαίνεται και ελάσσονος σημασίας για τη χρήση που προορίζεται το Spring Electric.
 
Η Dacia έχει εφοδιάσει το νέο της μοντέλο με λειτουργία ECO, η οποία μειώνει την ισχύ του κινητήρα κατά 14 ίππους και έτσι επιτυγχάνεται μεγαλύτερη αυτονομία κατά 10%, ενώ η τελική ταχύτητα μειώνεται στα 100 χλμ/ώρα.
Η φόρτιση του μικρού EV μπορεί να γίνει μέσω οικιακής πρίζας 220V και επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 14 ώρες (για πλήρη φόρτιση), ενώ με την χρήση Wallbox 7,4kW η διαδικασία θα χρειαστεί 5 ώρες. Αν θέλετε να φορτίσετε ακόμα πιο γρήγορα το νέο Dacia Spring Electric, αυτό είναι εφικτό μέσω τερματικού συνεχούς ρεύματος 30kW, με το οποίο η μπαταρία του αυτοκινήτου φορτίζει στο 80% σε λιγότερο από μια ώρα.
 


Παρά το μικρό μέγεθος του αυτοκινήτου, το εσωτερικό του φαίνεται ευρύχωρο, με την εταιρεία να υπόσχεται αρκετό χώρο για τους ψηλούς επιβάτες, κάτι που συμβάλλει τόσο η ψηλή οροφή όσο και ο μεγάλος χώρος για τα πόδια των πίσω καθήμενων. Η Dacia ανακοίνωσε επίσης το διαθέσιμο όγκο των αποθηκευτικών χώρων.
Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 300 λίτρων με όρθια τα πίσω καθίσματα και χωρίς να υπολογίσουμε τον έξτρα χώρο κάτω από το πάτωμά του, ενώ αν αναδιπλωθούν οι πίσω θέσεις, η χωρητικότητα διπλασιάζεται, αφού σχεδόν αγγίζει τα 600 λίτρα.

Το ταμπλό του νέου Dacia Spring Electric μοιάζει πολύ με του Renault City K-ZE, με διαφορές τα σήματα DACIA και το ανανεωμένο τιμόνι. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, στη βασική έκδοση περιλαμβάνεται η ηλεκτρική υποβοήθηση, η οποία μάλιστα είναι και μεταβαλλόμενης ισχύος, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα τόσο εμπρός όσο και πίσω καθώς και ψηφιακή οθόνη 3,5 ιντσών ανάμεσα από το αναλογικό καντράν.
Σαν έξτρα μπορούμε να βρούμε τις ακόλουθες επιλογές: Χειροκίνητος κλιματισμός, σύστημα πολυμέσων με πλοήγηση, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, και ρεζέρβα κανονικού μεγέθους.



Το σύστημα πολυμέσων αποτελείται από οθόνη αφής 7 ιντσών, δορυφορική πλοήγηση, δυνατότητα σύνδεσης με Apple CarPlay και Android Auto, Bluetooth και θύρα USB. Επίσης η φωνητική αναγνώριση μέσω σύνδεσης με smartphone μπορεί να ενεργοποιηθεί από το αντίστοιχο πλήκτρο στο τιμόνι.
 


Το νέο Dacia Spring Electric θα κάνει την εμφάνισή του στην αγορά στις αρχές του 2021, αρχικά ως όχημα βραχυχρόνιας μίσθωσης (με τη μέθοδο του car sharing που ξεκινά και εμφανίζεται στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες), ενώ η αγορά του για ιδιωτική χρήση θα γίνει δυνατή από το φθινόπωρο του ίδιου έτους.

Εκτός των άλλων, η Dacia θα μας προσφέρει και επαγγελματική εκδοχή του Spring Electric, με διαθέσιμο χώρο φόρτωσης 800 λίτρων και μήκους 1.033mm, ωφέλιμου βάρους 325 κιλών.
 
Αναμένουμε τις επίσημες τιμές που θα ανακοινώσει η εταιρεία για το ηλεκτρικό μικρό crossover της.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει