Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Κινητήρες για όλα τα γούστα και με αυτονομία 900 χλμ

7/9/2021

Το νέο Fabia θα είναι διαθέσιμο με 5 διαφορετικούς κινητήρες βενζίνης γενιάς EVO, εναρμονισμένους με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6d. Η γκάμα των κινητήρων θα ξεκινάει με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα MPI σε δύο εκδόσεις 65 και 80 ίππων, με ροπή 93 Nm, που θα συνεργάζεται αποκλειστικά με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. H κατανάλωση του συγκεκριμένου κινητήρα υπολογίζεται στα 5λτ/100χλμ.  Διαθέσιμος θα είναι κι ο TSI των 1.000 κυβικών, που θα βγαίνει και αυτός σε δύο εκδόσεις, 95 και 110 ίππων με ροπή 175 Nm και 200 Nm αντίστοιχα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνεργάζεται με 5τάχυτο μηχανικό, 6άρι μηχανικό ή DSG αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, ενώ η κατανάλωση του θα είναι μόλις 4,9λτ/100χλμ.

Kοινοποίησε το »


Τέλος ο πιο δυνατός κινητήρας θα είναι ο τετρακύλινδρος 1.500άρης TSI Evo με 150 ίππους και 250 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται μόνο με 7άρι DSG κιβώτιο, πετυχαίνοντας τα 0-100χλμ/ώρα σε 8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 225χλμ/ώρα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα έχει δυνατότητα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων και σύστημα παραμετροποίησης οδηγικού προφίλ.  Ένα σημαντικό και ιδιαίτερο στοιχείο είναι η τεραστία αυτονομία των 900 χιλιομέτρων, που υπόσχεται η τσέχικη εταιρία για το νέο Fabia, χάρη στο νέο προαιρετικό ρεζερβουάρ των 50 λίτρων, έναντι των 40 λίτρων που είναι στη στάνταρ έκδοση.


Το Fabia θα είναι διαθέσιμο με 5 διαφορετικούς κινητήρες βενζίνης, με τον 1500αρι TSI Evo με τους 150 ίππους να είναι η κορυφαία επιλογή της γκάμας.

Το Fabia θα είναι διαθέσιμο με 5 διαφορετικούς κινητήρες βενζίνης, με τον 1500αρι TSI Evo με τους 150 ίππους να είναι η κορυφαία επιλογή της γκάμας.


Στο δρόμο: Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και κορυφαία τεχνολογικά συστήματα
Τα οφέλη της νέας πλατφόρμας, στην οποία βασίζεται το νέο Fabia, φαίνονται και στην οδήγηση του. Το αυτοκίνητο πατάει καλύτερα στο δρόμο, με την ευελιξία του να είναι πολύ καλή. Η ποιότητα κύλισης ξεχωρίζει, χάρη στη σωστή λειτουργία της ανάρτησης, προσφέροντας ιδιαίτερη άνεση, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι αρκετά ακριβές. Χάρη στην καλή περιφερειακή ορατότητα και το ελαφρύ τιμόνι, οι ελιγμοί στην πόλη γίνονται με ευκολία, θετικό στοιχείο είναι ότι δεν περνάει ιδιαίτερος θόρυβος στη καμπίνα από τον κινητήρα, ενώ αντιδρά ικανοποιητικά σε γρήγορους ρυθμούς, με τις κλίσεις να μην κάνουν έντονη την εμφάνιση τους. Το μοντέλο της Skoda είναι εφοδιασμένο με κορυφαία συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, όπως το Travel Assist, που κάνει την οδήγηση του Fabia ακόμα πιο εύκολη και ευχάριστη.

Η Skoda ετοιμάζει και δυο μελλοντικές εκδόσεις, που  θα είναι διαθέσιμες σε σύντομο χρονικό διάστημα, την Sport και τη Rough-Road. Η πρώτη θα προσφέρει μια πιο σπορ ανάρτηση που θα χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 15 χιλιοστά, βελτιώνοντας έτσι το χειρισμό του αυτοκινήτου και δίνοντας του ένα πιο σπορτίφ προσανατολισμό. Η δεύτερη θα περιλαμβάνει προστασία κάτω από το σώμα, τροποποιημένη ανάρτηση και ειδικά ελατήρια που προσφέρουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά.
 
Συμπέρασμα

Τα πρώτα δείγματα γραφής δείχνουν ότι το νέο Skoda Fabia έρχεται με φόρα, για να διεκδικήσει μία από τις πρώτες θέσεις της κατηγορίας. Οι μεγάλοι του χώροι, οι αποδοτικοί κινητήρες, η τεράστια αυτονομία και οι καινοτόμες τεχνολογίες του ομίλου θα το κάνουν σκληρό αντίπαλο.  

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »