Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Νέο Opel Astra Sports Tourer: Το station wagon που εξηλεκτρίστηκε
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο Opel Astra Sports Tourer: Το station wagon που εξηλεκτρίστηκε

28/3/2022

Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση της έκδοσης hatchback του νέου Opel Astra, η γερμανική εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα της station wagon εκδοχής, που φέρει το όνομα «Sports Tourer».

Αstra Sports Tourer, το πρώτο ηλεκτρικό wagon της εταιρίας

Η νέα γενιά του Opel Astra Sports Tourer αποτελεί τη station wagon έκδοση του γερμανικού hatchback, καθώς είναι το πρώτο μοντέλο της εν λόγω κατηγορίας που εξηλεκτρίζει η εταιρεία, ενώ ταυτόχρονα φέρει την χαρακτηριστική νέα σχεδιαστική ταυτότητα «Vizor».
 

Η εμφάνιση «Vizor» που σε μαγνητίζει

Η «οικογενειακή» προσθήκη στη γκάμα του νέου Astra έρχεται και πηγαίνει κόντρα στα κατεστημένα που θέλουν τα station wagon να χάνουν όλο και περισσότερο έδαφος, αποτελώντας το νέο αίμα στην συγκεκριμένη κατηγορία φέρνοντας μαζί του έναν αέρα αλλαγής απέναντι στην επέλαση των SUV. Το νέο Opel Astra Sports Tourer μοιράζεται την εμφάνισή του με το πεντάθυρο hatchback «αδερφάκι» του, ξεχωρίζοντας στο δρόμο με την χαρακτηριστική μάσκα Vizor της εταιρείας, η οποία πλαισιώνεται από τα Intelli-Lux LED φωτιστικά σώματα. Μέχρι τη μεσαία κολώνα τα δύο μοντέλα είναι σχεδόν πανομοιότυπα, με τις διαφορές να ξεκινούν από εκεί και πίσω, αλλάζοντας τη συνολική εικόνα αλλά και τη χρηστικότητα του μοντέλου. Το design ακολουθεί τις όμορφες και καθαρές γραμμές, οι οποίες καταλήγουν στο πίσω μέρος με την πλατειά τελευταία κολώνα, ολοκληρώνοντας τη δυναμική εμφάνιση που συνδυάζει την καταλληλότητα του μοντέλου για καθημερινή χρήση.

Χώροι «αλάνας»

Αφού μιλάμε για station wagon, το Astra Sports Tourer δεν θα μπορούσε να μην έχει πληθωρικές διαστάσεις, με το μήκος του να αγγίζει τα 4,64 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,73 μ., νούμερα που έχουν αυξηθεί κατά 27 και 5 εκατοστά αντίστοιχα. Τον τομέα της πρακτικότητας ενισχύει το διαθέσιμο ύψος φόρτωσης του χώρου αποσκευών κοντά στα 600 mm, το οποίο διατηρεί χαμηλά το κατώφλι φόρτωσης. Αν αναλογιστεί κανείς, πως η πινακίδα κυκλοφορίας βρίσκεται τοποθετημένη στην θύρα του πορτμπαγκάζ κι όχι στο προφυλακτήρα όπως συναντάμε στο πεντάθυρο μοντέλο, καταλαβαίνει πως η διαδικασία φόρτωσης-εκφόρτωσης γίνεται παιχνιδάκι στο εντελώς επίπεδο διαμέρισμα αποσκευών. Μιλώντας για τους πίσω αποθηκευτικούς χώρους, να αναφέρουμε πως αυτοί κυμαίνονται από 608 έως και τα 1.634 λίτρα, σε περίπτωση αναδίπλωσης των πλατών των πίσω καθισμάτων.

Επιπλέον χρηστικότητα δίνει το ρυθμιζόμενο δάπεδο που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης υπό κλίση, το οποίο όμως δεν το βρίσκουμε στην  plug-in υβριδική έκδοση εφόσον η μπαταρία καταλαμβάνει τον κάτω χώρο του πορτμπαγκαζ. Αναφορικά, η εξηλεκτρισμένη έκδοση εξαιτίας των μπαταριών ιόντων λιθίου, μειώνουν την χωρητικότητα στα 548 έως και 1574 λίτρα.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε