Νέο & ακριβό sportcar από την Alfa Romeo
Ο «ισχυρός άντρας» της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, επιβεβαιώνει τη φημολογία για τη δημιουργία ενός νέου σπορ μοντέλου με θερμικό κινητήρα κάτω από το καπό, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο 2023.
Ο CEO της μιλανέζικης φίρμας Jean-Philippe Imparato, σε πρόσφατες δηλώσεις του, «μαρτύρησε» πως η Alfa Romeo ετοιμάζει να λανσάρει ένα νέο sportcar μέσα στον επόμενο χρόνο. Όπως χαρακτηρίστηκα τόνισε, το νέο μοντέλο θα είναι «πολύ συναρπαστικό, πολύ επιλεκτικό και αρκετά ακριβό», ενώ συμπλήρωσε πως θα έχει αρκετά εμφανισιακά στοιχεία από την θρυλική Alfa Romeo 33 Stradale.
Τι περιμένουμε να δούμε και πότε
Το αναμενόμενο σπορ μοντέλο θα έχει θέσεις και χώρους μόνο για οδηγό και συνοδηγό, ενώ κάτω από το καπό του θα εδρεύει ο twin-turbo κινητήρας των 2,9 λτ. της Alfa Romeo Giulia GTA. Οι πρώτοι «ψίθυροι» αναφέρουν πως η αγωνιστική ομάδα της μιλανέζικης εταιρείας στη F1, θα συμμετέχει αρκετά στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη. Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί ως βάση το monocoque ανθρακονημάτινο πλαίσιο της Maserati MC20 με κεντρομήχανη αρχιτεκτονική, κάτι που σημαίνει πως ο κινητήρας θα τοποθετηθεί πίσω από τα μπροστινά καθίσματα.
Αν και το μοντέλο αναμένεται να κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο πρώτο εξάμηνο του 2023, δεν θα βγει στην κυκλοφορία πριν το 2025, με τον αριθμό κατασκευής του να είναι αρκετά περιορισμένος.
Οι φήμες για τη διάδοχο της Giulia
Από την άλλη, η διάδοχος της Giulia θα είναι αμιγώς ηλεκτρική όπως είχαμε αναφέρει και στο παρελθόν, με αρκετά μεγαλύτερες διαστάσεις ώστε να σταθεί απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό και την Ε κατηγορία. Ο Imparato έχει δηλώσει πως υπάρχουν αρκετές πιθανότητες η νέα Giulia να υιοθετήσει μία fastback σχεδίαση και crossover στοιχεία, όπως συναντάμε στα Peugeot 408 και Citroen C5 X.
Η δυναμική επιστροφή των Ιταλών!
Ο Imparato δήλωσε πως το νέο σπορ μοντέλο θα είναι συναρπαστικό αλλά και ακριβό.
Διθέσιο, κεντρομήχανο με monocoque carbon πλαίσιο.
Εμφάνιση από την 33 Stradale και τον twin-turbo κινητήρα των 2,9 λτ. της GTA.
«Σπόντες» και για την διάδοχο της Giulia.
Είναι κίνηση «ματ» η δημιουργία ενός τέτοιου μοντέλου με θερμικό κινητήρα ή εσύ θα το ήθελες με ρεύμα?
Σχολιάστε |