autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ασφαλές, ευχάριστο, άνετο και αποτελεσματικό είναι στο δρόμο το Nissan Micra 0,9 T αποτελώντας ένα από τα πιο χαρισματικά μικρά και σε αυτό τον τομέα.

Το εσωτερικό του Micra είναι ότι πιο ευχάριστο μπορεί να ζητήσει κανείς από αυτοκίνητο της κατηγορίας. Είναι καλαίσθητο και καλοφτιαγμένο ενώ προσφέρει και high tech αέρα.

Οι χώροι κυμαίνονται στα επίπεδα του ανταγωνισμού όσον αφορά τους επιβάτες, ωστόσο ο χώρος αποσκευών είναι άνω του μέσου όγκου.

Ο turbo κινητήρας αποδίδει 90 ίππους και ικανοποιεί με την απόδοσή του.

Nissan Micra 0,9 T 90 PS

22/6/2017

Με turbo διάθεση - Εκτός από την εντυπωσιακή του σχεδίαση, την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, την προηγμένη τεχνολογία και την απολαυστική οδική συμπεριφορά που ανακαλύψαμε στο προηγούμενο τεύχος, αυτή η έκδοση του Micra έρχεται και με… turbo διαθέσεις.

Το νέο Nissan Micra, όπως γράψαμε και στο προηγούμενο τεύχος, κατεβαίνει στην ανταγωνιστική κατηγορία των μικρών με άγριες διαθέσεις και πολλά όπλα στην φαρέτρα του. Στην προκειμένη περίπτωση το δοκιμάζουμε με κύριο όπλο τον 0,9 λτ. turbo κινητήρα των 90 ίππων. Τον εν λόγω κινητήρα τον έχουμε γνωρίσει και στο Renault Clio, όμως εδώ έχει ίσως περισσότερο ενδιαφέρον, μιας οι έννοιες turbo και Micra είναι η πρώτη φορά που συνδυάζονται.

Σχεδίαση
Η συγκεκριμένη έκδοση δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Έτσι το ιαπωνικό μοντέλο ξεχωρίζει με την ιδιαίτερα μοντέρνα και τολμηρή του σχεδίαση, κύριο χαρακτηριστικό της οποίας αποτελεί η επιθετική μάσκα σε σχήμα V, τα μεγάλα φώτα εμπρός με τα LED φώτα ημέρας, το έντονο νεύρο στο πλάι και γενικότερα οι τονισμένες ακμές και γωνίες σε όλη τη επιφάνεια του αμαξώματος

Κινητήρας
Ο 3κύλινδρος κινητήρας του Micra της δοκιμής είναι χωρητικότητας 898 κ.εκ. και αποδίδει 90 ίππους και 140 Nm ροπής. Παρουσιάζει μια μικρή υστέρηση κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., μετά όμως ικανοποιεί απόλυτα με το τράβηγμα και την απόδοσή του. Ως τρικύλινδρος και παρά την προσεγμένη ποιότητα ηχομόνωσης του Micra, το κροτάλισμά του περνά ελάχιστα στην καμπίνα, ενώ οι επιδόσεις του θα μπορούσαν να ήταν και καλύτερες με ζάντες μικρότερης διάστασης και ένα λιγότερο αραιό σε κλιμάκωση κιβώτιο. Αναφορικά με την κατανάλωση, υπολογίστε περίπου 6,4 λτ./100 χλμ.

Εσωτερικό – Xώροι
Το Micra σε «φτιάχνει» στο εσωτερικό με τον high tech αέρα και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Επιπλέον, η καλή θέση οδήγησης, οι αρκετοί χώροι για αντικείμενα στο εμπρός μέρος της καμπίνας, και η καλή εργονομία ειδικά σε ότι αφορά την κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών, συμπληρώνουν το ευχάριστο προφίλ του. 
Οι χώροι του βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, ικανοί να φιλοξενήσουν 2 άτομα στο πίσω κάθισμα με άνεση. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 300 λίτρων και είναι καλός για τα δεδομένα της κατηγορίας. 

Οδηγώντας
Όπως και η diesel έκδοση του Micra, έτσι και η αντίστοιχη βενζινοκίνητη προβάλλει άμεσα τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα της 5ης του γενιάς. Αρχικά το μοντέλο προσφέρει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του προτρέποντάς τον να «ψάχνει» το κάτι παραπάνω από ότι μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο πόλης. Το βασικότερο είναι ότι δεν ξεχνά το ποιόν του και είναι καλό και εκεί. Η ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και ποιοτική κύλιση, ενώ παράλληλα δεν επιτρέπει αυξημένες κλίσεις υπό πίεση σε δρόμο με στροφές. Εκεί, το Micra θα στρίψει αποφασιστικά και σβέλτα εφόσον ο κινητήρας περιστρέφεται ψηλά, και θα κρατήσει εύκολα την ταχύτητά του χωρίς να ανησυχεί τον οδηγό του ακόμα και στην υπερβολή με το ESP να επεμβαίνει μόνο σε ακραίες καταστάσεις. Για την απροβλημάτιστη και ουδέτερη συμπεριφορά του φροντίζουν τα συστήματα Intelligent Ride Control και Intelligent Trace Control. To τελευταίο ενεργοποιεί ελαφρά τα φρένα, για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στην τροχιά που έχεις επιλέξει, ενώ το Ride Control χρησιμοποιεί τον κινητήρα, τα φρένα και τη λειτουργία των αμορτισέρ για να μην αφήνει το αμάξωμα να αναπηδήσει απότομα σε μια ανωμαλία.

Συμπέρασμα
Με την βενζινοκίνητη turbo έκδοσή του, το Micra συνεχίζει την επαναστατική του δράση και τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας αυτή τη στιγμή. Έχει όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς και προσφέρει πολλά περισσότερα σε εμφάνιση, οδηγικό επίπεδο και τεχνολογία από τους διώκτες του. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις