Σχεδίαση
Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η «V-Shaped»
γρίλια της Nissan με το μεγάλο λογότυπο της εταιρείας, ενώ
πίσω, τα πολύ μοντέρνα φωτιστικά έρχονται και αυτά σχεδόν απευθείας από τον crossover
«αδελφό» του Pulsar, το Qashqai, όπως και το
τρίτο πίσω πλαϊνό τζάμι. Το Pulsar έχει
μικρούς προβόλους εμπρός και πίσω αλλά τραβηγμένους στα άκρα τροχούς, κάτι που
έρχεται ως απόρροια του μεγαλύτερου μεταξονίου της κατηγορίας (2,7 μέτρα). Σε
πρακτικά επίπεδα, το μακρύ μεταξόνιο σε συνδυασμό με το ύψος των 1,52 μέτρων
(το υψηλότερο της κατηγορίας), εξασφαλίζουν αρκετά οφέλη στους εσωτερικούς
χώρους του αυτοκινήτου.
Εσωτερικό
Το τριάκτινο τιμόνι, εφοδιασμένο με τα χειριστήρια για το
ηχοσύστημα, το trip computer και το cruise control,
έρχεται απευθείας από το Qashqai, όπως και ο πλήρης και ευανάγνωστος πίνακας
οργάνων. Τα εμπρός καθίσματα είναι άνετα και πλατιά και έχουν σχετικά υψηλή
τοποθέτηση που βοηθά στη γενικότερη ορατότητα, σε συνδυασμό και με τις σχετικά
μεγάλες περιμετρικές γυάλινες επιφάνειες. Το Pulsar τονίζει τον
οικογενειακό του χαρακτήρα στο εσωτερικό του, παρέχοντας άνετους χώρους για 5
επιβάτες. Ειδικότερα, το μακρύ μεταξόνιο εξασφαλίζει έναν από τους μεγαλύτερους
διαθέσιμους χώρους για τα γόνατα των πίσω επιβατών στην κατηγορία. Τέλος, ο
χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 385 λτ.
Κινητήρας
Ο κινητήρας του Pulsar της δοκιμής μας, είναι η
νεότερη έκδοση του 1,2 turbo
με άμεσο ψεκασμό (DIG-T) της Nissan, με ισχύ 115 ίππων και ροπή
190 Nm διαθέσιμα από τις 2.000
σ.α.λ. Έχει εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία, είναι ελαστικός και προσφέρει
τράβηγμα από χαμηλά. Συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, με σχετικά
μακριά κλιμάκωση, προς όφελος της οικονομίας. Σύμφωνα με την Nissan, η κατανάλωση είναι 5,0
λτ./100 χλμ. ενώ η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας ήταν 6,5 λτ./100 χλμ.
Οδηγώντας
Το Pulsar είναι ένα άνετο αυτοκίνητο και η ανάρτησή
του «διαχειρίζεται» εξαιρετικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Έχει πολύ καλή
ποιότητα κύλισης που τονίζει τον άνετο και ποιοτικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Σε
δρόμο με στροφές, το pulsar είναι
ουδέτερο στις αντιδράσεις του και έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Το τιμόνι
προσφέρει ικανοποιητική αίσθηση και πληροφόρηση, ενώ τα φρένα είναι
αποτελεσματικά.
Συμπέρασμα
Το Pulsar με τον 1,2 DIG-T κινητήρα είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση, που προσφέρει εξαιρετική ευρυχωρία, άνεση, ασφάλεια και πολύ καλή οικονομία κίνησης. Ξεκινά από 14.990 ευρώ, με απόσυρση, και αρκετά πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού και αποτελεί μια συμφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των οικογενειακών.Nissan Pulsar 1,2 DIG-T | |
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 1.197/4 |
Καύσιμο | βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* | 115/4.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* | 190/2.000 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειροκίνητο/μπροστά |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)* | 9.9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* | 190 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | 5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* | 117 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 385 |
Εξοπλισμός | ESP, 6 αερόσακοι, a/c, ηλεκρ. παράθυρα εμπρός-πίσω, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, cruise control, φώτα ημέρας |
Τέλη κυκλοφορίας (¤) | 105.3 |
Τιμή (ευρώ)/ με απόσυρση | 15.950/14.990 |
*Εργοστασιακή μέτρηση |
Copyright © 2024 - autoagora.gr