Nissan Pulsar 1,6 DiG-T
17/11/2015
Το πιο δυνατό Pulsar της γκάμας, αυτό με τον 1,6 DiG-T κινητήρα των 190 ίππων, είναι διακριτικό, χωρίς να προκαλεί σχεδιαστικά.
Το Nissan Pulsar με τον 1,6 DiG-T κινητήρα των 190 ίππων είναι η ισχυρότερη έκδοση μέχρι στιγμής στην γκάμα, καθώς θα υπάρξουν και Nismo εκδοχές στο εγγύς μέλλον, και απευθύνεται σε γρήγορους οικογενειάρχες και όχι μόνο.
Σχεδίαση
Η συγκεκριμένη έκδοση του Pulsar δεν διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις και μόνο οι «ψαγμένοι» θα το καταλάβουν αμέσως. Έτσι, διαφορετικά είναι τα σκουρόχρωμα φανάρια εμπρός, η σχεδίαση των ζαντών, η χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και το carbon spoiler στον πίσω προφυλακτήρα. Η μεγάλη αεροτομή, επίσης, αποτελεί ένα ακόμη διακριτικό της έκδοσης, ενώ από εκεί και πέρα το Pulsar διατηρεί τη σχεδίαση των υπολοίπων εκδόσεων, με την μάσκα σε σχήμα V, το «πρησμένο» καπό, αλλά και τα επιθετικής σχεδίασης φανάρια. Σε κάθε περίπτωση, η σχεδίαση του Nissan Pulsar 1,6 DiG-T δεν είναι κραυγαλέα αλλά διακριτική.
Εσωτερικό
Και εδώ, οι αλλαγές που αποκαλύπτουν το διαφορετικό της έκδοσης είναι διακριτικές, όμως με ουσία και εντοπίζονται στη διακοσμητική φάσα που διατρέχει το ταμπλό, στο τριάκτινο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση και λευκές ραφές και στα σπορ πεντάλ αλουμινίου. Κατά τα άλλα το εσωτερικό είναι προσεγμένο ποιοτικά με πολύ καλό φινίρισμα και συναρμογή. Παράλληλα, παραμένει εργονομικό και με αρκετές πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα, ικανοποιώντας και τους λάτρεις των gadgets με τη συνδεσιμότητα που προσφέρει (π.χ. θήρες USB και AUX, BlueTooth κ.λπ.). Οι χώροι είναι κορυφαίοι για έως και 5 ενήλικες επιβάτες και το κατατάσσουν στην κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Κινητήρας
Ο 1,6 DiG-T κινητήρας της Nissan αποδίδει 190 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής από τις 1.600 έως τις 5.200 σ.α.λ. Στην πράξη προσφέρει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά ενώ έχει δύναμη μέχρι και τα κόκκινο. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο εξάρι, με θετικό και μαλακό κούμπωμα, ενώ η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τη Nissan είναι 6,0 λτ./100 χλμ., και κατά την διάρκεια της δοκιμής έφτασε τα 7,2 λτ./100 χλμ. με προσεκτικό γκάζι.
Οδηγώντας
Η ανάρτηση του Nissan Pulsar των 190 ίππων είναι σφιχτή όσο πρέπει ώστε να περνάει άνετα πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου και ταυτόχρονα να μην γέρνει πολύ έχοντας αυξημένα όρια πρόσφυσης. Το τιμόνι είναι πλούσιο σε πληροφόρηση όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς και λίγο ελαφρύ σε βάρος, ώστε να μην σε κουράζει σε καθημερινές συνθήκες. Δεν είναι σκληροπυρηνικό όσο ένα GTI, αλλά περισσότερο ένα GT με το οποίο θα κινηθείς γρήγορα και χωρίς να ιδρώσεις πίσω από το τιμόνι και χωρίς να το αντιληφθείς!
Συμπέρασμα
Η ισχυρότερη και γρηγορότερη έκδοση του Nissan Pulsar έχει κρατήσει το οικογενειακό προφίλ και αυτό είναι θετικό γιατί κινείσαι γρήγορα χωρίς να παραπονεθούν οι επιβάτες. Η τιμή του είναι αρκετά δελεαστική (21.870 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση), με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό αλλά και την «ασπίδα προστασίας» Nissan safety shield, που το εξοπλίζει και αυξάνει την παρεχόμενη ασφάλεια σε οδηγό και επιβάτες, αποτελώντας έτσι μια δελεαστική πρόταση για τους γρήγορους οικογενειάρχες.