Nissan Qashqai 1,2 DiG-T 135 PS. Πιο best seller...δε γίνεται!
Διαβάστηκε από 13904 αναγνώστες - 2/4/2018
Το να είσαι πρώτος σε πωλήσεις στην πιο hot κατηγορία δεν το λες και εύκολο, γι΄αυτό και εμείς δοκιμάσαμε την πιο εμπορική έκδοση του best seller SUV. Βενζινοκινητήρας 1.200 κ.εκ. ο οποίος με ειδικό πρόγραμμα, από 115 άλογα αγγίζει τα 135. Ας δούμε πως τα πάει και αν αξίζουν τα επιπλέον 500 ευρώ.
Πριν μπούμε σε λεπτομέρειες, να πούμε δυο λόγια για το ειδικό πρόγραμμα του εγκεφάλου που προσθέτει 20 άλογα στο όχημα σας. Η αναβάθμιση αυτή αφορά όχι μόνο όσους αγοράζουν καινούργιο, αλλά και τους ήδη κατόχους Qashqai. Το κόστος της είναι 500 ευρώ, γίνεται σε λιγότερο από 1 ώρα από τους έμπειρους μηχανικούς της εταιρείας και το κυριότερο, συνοδεύεται με εγγύηση καλής λειτουργίας. Ακούγεται δελεαστικό. Ας το δούμε στην πράξη λοιπόν.
Σχεδίαση: Πιο εξελιγμένο και δυναμικό από ποτέ
Μικρές προσεγμένες premium πινελιές, το κάνουν να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο. Δεν είναι από τα αυτοκίνητα που θα έχει φανατικούς οπαδούς ή εχθρούς, καθώς αντικειμενικά είναι όμορφο και στοχεύει σε όλα τα target groups. Οι προβολείς με LED φως ημέρας έχουν φρέσκια σχεδίαση και μαζί με την εμβληματική «V-Motion» μπροστινή μάσκα, παρέχουν στο νέο Qashqai δυναμική εμφάνιση και άγρια μπροστινή όψη. Ζάντες αλουμινίου και ράγες σε διαφορετικό χρώμα, τζάμι οροφής (ανάλογα πάντα με την έκδοση), μπορούν να φτιάξουν ένα πανέμορφο σύνολο και ένα αμάξι που ξεχωρίζει από μακριά. Κυρίως το βράδυ, τα φωτιστικά σώματα μαρτυρούν από χιλιόμετρα ότι πλησιάζει απειλητικά ένα Qashqai.
Κινητήρας-επιδόσεις: 500 ευρώ για 20 παραπάνω άλογα με σχεδόν ίδια κατανάλωση
Ας μη κρυβόμαστε, η ερώτηση είναι απλή: Αξίζει η μετατροπή ή όχι; Απάντηση χωρίς αστερίσκους θα μας δώσουν για άλλη μια φορά τα νούμερα, που θα απεικονίσουν την αναλογία ισχύς-ροπή και κατανάλωσης.
Το εργοστασιακό 1,2 DiG-T των 115 ίππων αποδίδει ροπή 190Nm στις 3.800 σ.α.λ. με τον κινητήρα να χαρακτηρίζεται γραμμικός, χωρίς κραδασμούς και θορύβους. Με την μετατροπή, αυξάνεται η ιπποδύναμη κατά 20 ίππους και η ροπή κατά 15Nm, με την κορύφωση της να έρχεται 2.000 στροφές αργότερα. Στην πράξη ο κινητήρας είναι φανερά πιο ζωντανός, και δείχνει να κινεί το αυτοκίνητο με πολύ μεγαλύτερη ευκολία. Δεν χάνει τα παραπάνω θετικά χαρακτηριστικά του και δείχνει πως αυτή η επιπλέον δύναμη στο πεντάλ του γκαζιού, θα σας παρέχει τις προσπεράσεις που θα αποφεύγατε αν είχατε «φορτωμένο» το αυτοκίνητο σας.
Η κατανάλωση αυξάνεται κατά μισό λίτρο, αγγίζοντας τα 7,6 λτ./100χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Η διαφορά είναι αρκετά μικρή και δεν τη βρίσκουμε λόγο για να μην πραγματοποιήσετε την μετατροπή.