Με σύμμαχο την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όπως common rail αλλά και turbo μεταβλητής γεωμετρίας, ο γαλλικός 16 βάλβιδος 1,6 dCi πετρελαιοκινητήρας αποδίδει εύκολα 130 ίππους. Η ροπή ανέρχεται στα 320 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. ( όπως και πριν). Μην ξαφνιαστείτε αν νιώσετε πως ο κινητήρας κάτω από τις 1.500 σ.α.λ. είναι κάπως υποτονικός, καθώς οι επιδόσεις σε τελική ανάλυση είναι αρκετά καλές. Όσον αφορά την λειτουργία του, είναι πολιτισμένη με ελάχιστο κροτάλισμα και πολύ χαμηλά παραγόμενα επίπεδα θορύβου. Μέσα στις πετυχημένες αλλαγές, πρέπει να επισημάνουμε το θετικό κούμπωμα στο 6τάχυτο κιβώτιο με την σφικτή κλιμάκωση.
Η Βελτιωμένη αεροδυναμική καταφέρνει να αντισταθμίσει την αύξηση του βάρους με αποτέλεσμα να έχουμε καλύτερες τιμές στην κατανάλωση από τον προκάτοχο του. Πετυχαίνοντας λοιπόν 6,9 λτ./100χλμ, γίνεται ένα από τα πιο φειδωλά 4Χ4 μικρομεσαία crossover.
Copyright © 2024 - autoagora.gr