3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Nissan Qashqai X-Tronic 158 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
27/9/2024
Ας δούμε πόσο καλό είναι το Nissan Qashqai X-Tronic 158 PS«κόντρα» στον ανταγωνισμό, αναλύοντας την κατανάλωση σε πόλη, ταξίδι και μικτό κύκλο, την ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, τις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, καθώς και τις εγγυήσεις.
Μάρκα/Μοντέλο | Nissan Qashqai | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,9 | 5,8 | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 136 PS e-DCS6 136ps | 11,8 | MG HS 1.5T DCT 162ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6 | 5,1 | MERCEDES GLA 200 mHEV FL 163ps | 7,8 | MG HS 1.5T DCT 162ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,8 | 7,1 | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 136 PS e-DCS6 136ps | 10,8 | MG HS 1.5T DCT 162ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 917 | 1000 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 (New) 136ps | 662 | HYUNDAI KONA 1.0T 120 PS 7DCT 120ps | |
Κατανάλωση | 82% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 16 | 22 | MG HS 1.5T DCT 162ps | 11 | AUDI A3 SPORTBACK ALLSTREET 35 TFSI S TRONIC MHEV 150ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 5 | 8,8 | MG HS 1.5T DCT 162ps | 1,2 | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,4 | 1,43 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 (New) 136ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK ALLSTREET 35 TFSI S TRONIC MHEV 150ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 504 | 652 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eTSI 150 PS DSG7 150ps | 380 | AUDI A3 SPORTBACK ALLSTREET 35 TFSI S TRONIC MHEV 150ps | |
Χώροι | 76% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1332 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 158 | 186 | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv X 186 PS AT6 186ps | 120 | HYUNDAI KONA 1.0T 120 PS 7DCT 120ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 270 | 270 | MERCEDES GLA 200 mHEV FL 163ps | 172 | HYUNDAI KONA 1.0T 120 PS 7DCT 120ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,29 | 8,61 | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 10,6 | CITROEN C4 X 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6,8 | 5,5 | ALFA ROMEO TONALE 1.5 DDCT 160 PS MHEV 160ps | 8 | HYUNDAI KONA 1.0T 120 PS 7DCT 120ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 79% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 3 | 7 | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 2 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 66% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,42 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,62 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,66 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 55 | 58 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 43 | MERCEDES GLA 200 mHEV FL 163ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18 | 23 | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 136 PS e-DCS6 136ps | 13,5 | MERCEDES GLB 200 mHEV 163ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1468 | 1336 | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 1648 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 (New) 136ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1332 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 158 | 186 | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv X 186 PS AT6 186ps | 120 | HYUNDAI KONA 1.0T 120 PS 7DCT 120ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 270 | 270 | MERCEDES GLA 200 mHEV FL 163ps | 172 | HYUNDAI KONA 1.0T 120 PS 7DCT 120ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1800 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,3 | 5,5 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 (New) 136ps | 7,7 | MG HS 1.5T DCT 162ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 142 | 125 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 (New) 136ps | 174 | MG HS 1.5T DCT 162ps |
Ο κινητήρας του Nissan Qashqai που δοκιμάζουμε έχει χωρητικότητα 1,3 λίτρα και αποδίδει 158 άλογα και 270 Nm ροπής. Όπως και η εισαγωγική έκδοση με τα 140 άλογα, έτσι και αυτή διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα, που έρχεται να μειώσει την κατανάλωση και να κάνει τον κινητήρα πιο ελαστικό στις χαμηλές στροφές. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι CVT συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, το οποίο όμως διαφέρει από τον ανταγωνισμό αφού με τέρμα γκάζι δεν παράγεται το ενοχλητικό βουητό που χαρακτηρίζει τον συγκεκριμένο τύπο σασμάν. Επιπλέον, έχει 7 εικονικές σχέσεις, κάνοντας έτσι τη λειτουργία του πιο γνώριμη και παρεμφερή με τα «παραδοσιακά» αυτόματα κιβώτια.
Η μέση κατανάλωση του Nissan Qashqai X-Tronic 158 PS είναι 7,8 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που είναι καλύτερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ στο ταξίδι το αυτοκίνητο καίει 6 λτ/100 χλμ. Σε αστικό κύκλο, η κατανάλωση είναι 7,9 λτ/100 χλμ. Οι δύο τελευταίες τιμές κυμαίνονται στο μέσο όρο της κλάσης.
Περνώντας στην ευρυχωρία, το Nissan Qashqai είναι ικανό να μεταφέρει με περισσή άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Στο πίσω κάθισμα που έχει πλάτος 1,4 μέτρα θα βολευτούν απροβλημάτιστα 3 ενήλικες, με τον «αέρα» για τα πόδια που είναι 16 εκατοστά να είναι τυπικός για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τα 5 εκατοστά που είναι διαθέσιμα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών ωστόσο είναι μεγαλύτερα από τον μέσο όρο, κάνοντας το Qashqai φιλικό για τη φιλοξενία ψηλών ατόμων. Το πορτ-μπαγκάζ που έχει χωρητικότητα 504 λίτρα είναι επίσης εντός του μέσου όρου.
Τα 270 Nm ροπής είναι τα περισσότερα που μπορεί να βρει κάποιος από ένα προσθιοκίνητο μικρομεσαίο SUV με «απλό» βενζινοκίνητο ή ήπια υβριδικό σύνολο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ικανότητα προσπέρασης σε αυτοκινητόδρομο, δηλαδή οι ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα να είναι καλύτερες από τον μέσο όρο, με τη διαδικασία να ολοκληρώνεται σε 6,8 δευτερόλεπτα. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 9,29 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που επίσης ικανοποιεί.
Σελ. 1 | Nissan Qashqai 158 PS: Mild hybrid, αυτόματο και με χώρους |
Σελ. 2 | Nissan Qashqai X-Tronic 158 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Nissan Qashqai X-Tronic 158 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |