Ο νέος 6κύλινδρος 3,3 λτ. diesel κινητήρας της Mazda
Η Mazda αποκάλυψε τις προδιαγραφές του νέου εξακύλινδρου εν σειρά diesel κινητήρα και χωρητικότητας 3,3 λίτρων, χαρακτηριστικά που δεν βλέπουμε συχνά τον τελευταίο καιρό.
Ο νέος SKYACTIV-D 3,3 λίτρων της Mazda
Δεν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που η Mazda επιβεβαίωσε τις φήμες για μία νέα πλατφόρμα πισωκίνητων μοντέλων, που θα εφοδιάζονται με εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης 3,0 λτ. και diesel 3,3 λτ. Τώρα ήρθε ο καιρός να αποκαλύψει τις τεχνικές προδιαγραφές τουλάχιστον για τον πετρελαιοκινητήρα.
Ισχύς 231 ίππων ή 254 ως ήπια υβριδικό
Έτσι λοιπόν, η Mazda δηλώνει επίσημα πως ο στάνταρ SKYACTIV-D 3,3 λίτρων αποδίδει 231 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. με 4.200 σ.α.λ., ενώ η ροπή του κινητήρα ανέρχεται στα 500 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ. έως τις 3.000 σ.α.λ. Επιπρόσθετα, υπάρχει και η παραλλαγή e-SKYACTIV D του ίδιου diesel μοτέρ αλλά εδώ συνδυάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 254 ίππους (στις 3.750 σ.α.λ.) και 550 Nm ροπής από 1.500 σ.α.λ. έως 2.400 σ.α.λ.
Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων
Ο νέος εξακύλινδρος diesel κινητήρας συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που στο Mazda CX-60 που γνωρίσαμε πρόσφατα, μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις του, το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε τουλάχιστον 7,3 δευτερόλεπτα, με μία τελική ταχύτητα που ανέρχεται στα 220 χλμ./ώρα.
Μας θύμισε κάτι από τα παλιά!
Η Mazda αποκάλυψε το νέο εξακύλινδρο 3,3 λτ. diesel κινητήρα.
Με ή χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα.
Αποδίδει 231 ίππους και 500 Nm ροπής ή 254 ίππους και 550 Nm ροπής.
Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
Θα ήθελες να δεις κι άλλους παρόμοιους κινητήρες από άλλες εταιρείες;
Σχολιάστε |