Η απόλαυση της οδήγησης …έχει όνομα και αυτό είναι Z4. Υφασμάτινη οροφή, ιδανική κατανομή βάρους, αρκετές τεχνολογικές αρετές και ένας κινητήρας 340 ίππων προσυπογράφουν τα ανωτέρω.
H Ζ4 3ης γενιάς είναι πια γεγονός! Το νέο μοντέλο καλείται να εξαλείψει τις αδυναμίες των προκατόχων, είτε αυτές αφορούσαν στη σχεδίαση της Ζ4 1ης γενιάς (2002-2008), είτε στο βαρύ αμάξωμα με τη μεταλλική οροφή της Ζ4 2ης γενιάς (2009-2016). Οι πιθανότητες να τα καταφέρει αυτή τη φορά είναι μάλλον καλές. Περισσότερα πιο κάτω.
Σχεδίαση- διαστάσεις
Το βασικό μοντέλο δεν διαφοροποιείται σχεδόν καθόλου σε ότι αφορά στη σχεδίαση από το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2017. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν οι έντονες νευρώσεις, οι μεγάλοι και πολλοί αεραγωγοί και η κυψελοειδής μάσκα, ενώ στο πίσω μέρος δεσπόζουν τα φωτιστικά σώματα Led σε σχήμα L, οι σμιλεμένες γωνίες, ο εντυπωσιακός διαχύτης και το ενσωματωμένο σπόιλερ.
Οι αναλογίες είναι αρμονικές, η κατανομή βάρους ιδανική, καθότι 50:50, ενώ και ο χώρος αποσκευών είναι πλέον ικανοποιητικός, καθώς ανέρχεται σε 281 λίτρα, τιμή κατά τι μεγαλύτερη από αυτές των Porsche Boxter και Audi TT 280 (275 και 280 λίτρα αντίστοιχα). Αισθητή βελτίωση το δίχως άλλο!
Σε ότι αφορά στις διαστάσεις η Ζ4 είναι κατά 8 εκατοστά μεγαλύτερη και κατά 7 εκατοστά πιο πλατιά από το προηγούμενο μοντέλο. Η μεταλλική οροφή, η οποία είχε δεχθεί αρκετή αρνητική κριτική ανήκει επίσης στο παρελθόν, έχοντας παραχωρήσει τη θέση της σε μια υφασμάτινη, η οποία είναι κατά 40 κιλά ελαφρύτερη από τη μεταλλική.