Ανοίγοντας το καπό, συναντάμε τον 1.000άρη T-GDI με άμεσο ψεκασμό κινητήρα, ο οποίος ξεχωρίζει για τις μικρές του πραγματικά διαστάσεις. Το μηχανικό σύνολο της δοκιμής, αποδίδει 100 ίππους και 172Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. και θεωρείται ιδιαίτερα πολιτισμένο στη πράξη. Αρκετό γκάζι από χαμηλά, κινεί το ούτως ή άλλος ελαφρύ αμάξωμα με ιδιαίτερη άνεση. Στις πιο ψηλές στροφές γίνεται λίγο θορυβώδης, ενώ η αλήθεια είναι πως λείπει μία 6η ταχύτητα.
Στον τομέα της κατανάλωσης μπορούμε να πούμε πως η πραγματικότητα απέχει αρκετά από αυτή που παρουσιάζει η εταιρία. Πιο συγκεκριμένα, το εργοστασιακό 4,4 λτ./100 χλμ. στη πράξη φτάνει σχεδόν στα 7,0 λτ./100 χλμ. μια ιδιαίτερα «τσιμπημένη» τιμή, κάτι στο οποίο συμβάλλει και η απουσία του Start/Stop.
Copyright © 2024 - autoagora.gr