Μπαίνοντας στο εσωτερικό, αμέσως συνειδητοποιείς πως οι υπεύθυνοι θέλησαν να φτιάξουν κάτι λιτό και μοντέρνο παράλληλα. Και το πέτυχαν είναι η αλήθεια. Σε αυτό συμβάλλει ιδιαίτερα και η προσθήκη οθόνης 8 ιντσών στην μέση του ταμπλό. Χωρίς να εντυπωσιάζει, είναι ιδιαίτερα λειτουργική και εξυπηρετεί το σύστημα iVIEW 2,0.
Η ένσταση μας είναι στην κάμερα οπισθοπορείας, η οποία είχε προβληματική εικόνα. Από κει και πέρα, πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα θα σας λύσουν τα χέρια, ενώ το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι κλιματιζόμενο. Τα πλαστικά είναι μεν σκληρά, όμως η γερή συναρμογή και το πολύ καλό φινίρισμα ισορροπούν τη κατάσταση. Στον τομέα των χώρων, πολύ καλή δουλειά έχει γίνει για τα γόνατα των πίσω (εκεί ο χώρος είναι πολύ πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας), ενώ μεγάλο ατού είναι το πορτ-παγκάζ το οποίο με 326 λτ. ξεχωρίζει. Μάλιστα είναι τετραγωνισμένος και με χαμηλό σε ύψος κατώφλι, διευκολύνει την φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.
Copyright © 2024 - autoagora.gr