Αρχικά να αναφερθούμε σε ότι παραμένει ίδιο με τις απλές εκδόσεις, όπως τα μερικά τμήματα μαλακών υλικών στο ταμπλό, το άριστο φινίρισμα και η έγχρωμη οθόνη αφής στο ταμπλό με σύστημα infotainment SYNC3. Από κει και πέρα, στην συγκεκριμένη έκδοση ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro τα οποία προσφέρουν εντυπωσιακή στήριξη και απόλυτη σταθερότητα σε κάθε σωματότυπο. Ανάμεσα σε οδηγό – συνοδηγό τα κουμπιά παραμέτροποίησης οδήγησης διαθέτουν Normal, Sport και Race Track μεταμορφώνοντας το αυτοκίνητο αλλά και τον ήχο αναλόγως. Στον τομέα των χώρων, δεν αλλάζει το παραμικρό, όντας ικανοποιητικό για 4 ενήλικες με πορτ-παγκάζ στα 292 λτ.
Κινητήρας-επιδόσεις: Το πιο δυνατό τρικύλινδρο που θα βρείτε
Μπορεί τα νούμερα να παραμένουν ίδια με την προηγούμενη γενιά (200 ίπποι και 290 Nm ροπής), όμως το συγκεκριμένο μοτέρ ξεχειλίζει από τεχνολογίες που το κάνουν αρκετά πιο γρήγορο αλλά και φειδωλό σε καύσιμο. Η απίστευτη απόκριση του γκαζιού λόγω νέας σχεδίασης της πολλαπλής εξαγωγής και η δυνατότητα λειτουργίας και με μόνο 2 κυλίνδρους είναι μόνο μερικές από αυτές, δίνοντας στο νέο Ford Fiesta ST ένα 0-100 σε μόλις 6.4 δευτ. και πραγματική μέση κατανάλωση 8.8λτ./100χλμ.
Οδηγική συμπεριφορά: Τρομερά αποτελεσματικό σε κάθε πρόκληση
Το νέο Fiesta ST, όσο περισσότερο το ζορίζεις τόσο περισσότερο σε εντυπωσιάζει. Εξαιρετικά σταθερό με ατελείωτα περιθώρια πρόσφυσης και εξαιρετικό ήχο που δεν παύει να σε πωρώνει. Το μοναδικό του turn in είναι το καλύτερο στην κατηγορία, ενώ το πίσω μέρος θα μπει στο παιχνίδι μόνο και εάν εσείς το ζητήσετε. Η αυτοπεποίθηση που σου χαρίζει σε κάθε στριφτερή διαδρομή είναι μοναδική σε αίσθηση ενώ οι αναρτήσεις είναι σφικτές αλλά δεν θα κουράσουν στην καθημερινότητα, σε αντίθεση με τα 11 μ. κύκλου στροφής του τιμονιού.
Συμπέρασμα
Μία κατηγορία μόνο του αποτελεί το νέο Ford Fiesta ST το οποίο εξελίχθηκε και έγινε άριστο. Ήχος, αντιδράσεις, νεύρο και επιδόσεις σε κερδίζουν αστραπιαία και εξαφανίζουν τα όποια σχόλια για την συγκρατημένη εμφάνιση.
Copyright © 2024 - autoagora.gr