Κάτω από το θηριώδες καπό του Tucson συναντάμε έναν 1.600άρη diesel κινητήρα 136 ίππων και 320 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με απώτερο σκοπό τη μείωση των ρύπων, άρα και της κατανάλωσης. Η τελευταία, έχει χωρητικότητα 48V, φορτίζει αυτόματα με το πάτημα του φρένου ή όταν ρολάρει ελεύθερα το όχημα, και όταν χρειαστεί, μπορεί να δώσει έως και 55 Nm ροπής επιπλέον στον κινητήρα.
Δεν υπάρχει δηλαδή η κίνηση του οχήματος αμιγώς ηλεκτρικά, όμως ο απώτερος σκοπός της χαμηλότερης κατανάλωσης και των καλύτερων επιδόσεων επιτυγχάνεται μια χαρά, καθώς το 0-100 έρχεται σε 10.5 δευτ. όσο η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες παραμένει στα 6.7 λτ./100χλμ. Φυσικά σε όλη αυτή τη προσπάθεια, συνεισφέρει τα μέγιστα και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο πετυχαίνει απόλυτα σβέλτες αλλά και ομαλές αλλαγές, υστερώντας μόνο σε ένα δυνατό kickdown.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr