Οδηγούμε το ανανεωμένο Dacia Spring
Οδηγούμε το ανανεωμένο Dacia Spring: Αποκλειστικά για μέσα στην πόλη
Καλύτερο οδηγικά, με θεωρητική αυτονομία 220 χλμ.
Διαθέσιμοι 2 κινητήρες με 45 και 65 άλογα, δυσκολεύεται σε μεγαλύτερες ταχύτητες
Μπροστά μοιάζει με το Duster, προαιρετική η οθόνη των 10 ιντσών
Από 16.900 ευρώ στη Γερμανία (που έχει κόψει τις επιδοτήσεις ηλεκτρικών)
Καλύτερο οδηγικά, με θεωρητική αυτονομία 220 χλμ.
Σύμφωνα με τις αναλύσεις της Dacia από δεδομένα πελατών, ο μέσος κάτοχος Dacia Spring δεν κάνει παραπάνω από 37 χλμ. τη μέρα, ενώ συνήθως φορτίζει το Spring σε οικιακό φορτιστή. Το Dacia Spring είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο από τη ρουμανική εταιρεία, ενώ λανσαρίστηκε στην αγορά μόλις το 2021. Τώρα κυκλοφορεί ανανεωμένο, εξακολουθώντας να είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τους Γερμανούς συναδέλφους, το ανανεωμένο Dacia Spring είναι αρκετά ευέλικτο στον δρόμο, ενώ κατά τα άλλα έχει μια αρκετά ισορροπημένη ανάρτηση, απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου και στις στροφές αναδεικνύεται το βελτιωμένο τιμόνι που επικοινωνεί άμεσα με τους τροχούς. Στους δοκιμαστικούς γύρους στην ενδοχώρα του Μπορντό, η κατανάλωση διατηρήθηκε μεταξύ 11,4 και 13,8 kWh/100 χλμ. Η αυτονομία που έχει ανακοινώσει η Dacia για το ανανεωμένο Spring περιορίζεται στα 220 χιλιόμετρα.
Διαθέσιμοι 2 κινητήρες με 45 και 65 άλογα, δυσκολεύεται σε μεγαλύτερες ταχύτητες
Όσο και αν ανανεώθηκε εξωτερικά το Dacia Spring, κάτω από το καπό τα πράγματα παραμένουν ίδια. Το αναβαθμισμένο μικρό crossover κυκλοφορεί με δύο κινητήρες 45 και 65 ίππων. Όπως και με τον προκάτοχό του, έτσι και με το facelift Spring, η Dacia δεν προσανατολίζεται στις επιδόσεις. Η λιγότερο ισχυρή έκδοση ολοκληρώνει το 0-100 σε κάτι λιγότερο από 19 δευτερόλεπτα, ενώ ο ισχυρότερος κινητήρας επιτρέπει στο Spring να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 14 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα.
Μπροστά μοιάζει με το Duster, προαιρετική η οθόνη των 10 ιντσών
Όταν το κοιτάζεις από μπροστά, η μάσκα μοιάζει τόσο με εκείνη του Duster, που μπορεί να σκεφτείς ότι το βλέπεις μπροστά σου συρρικνωμένο. Το σχέδιο πάνω στον προφυλακτήρα μοιάζε με οδικό χάρτη, παραπέμποντας στην αστική χρήση για την οποία προορίζουν οι κατασκευαστές του το Dacia Spring. Το ίδιο μοτίβο συναντάμε και στον πίσω προφυλακτήρα, ενώ λίγο πιο πάνω προβάλλουν τα καινούργια πίσω φωτιστικά σώματα. Το ανανεωμένο μοντέλο έχει μικρότερο μήκος από τον προκάτοχό του κατά 3 εκατοστά, ωστόσο το ύψος, το πλάτος και το μεταξόνιο παραμένουν σχεδόν ίδια. Η οθόνη των 10 ιντσών για το σύστημα infotainment είναι προαιρετική, ενώ στον βασικό εξοπλισμό παρέχεται οθόνη 7 ιντσών.
Από 16.900 ευρώ στη Γερμανία (που έχει κόψει τις επιδοτήσεις ηλεκτρικών)
Η τιμή του ανανεωμένου Dacia Spring ξεκινάει από 16.900 ευρώ στη γερμανική αγορά. Ακόμη και η έκδοση με το κινητήρα των 65 ίππων δεν ξεπερνάει τις 20.000 ευρώ (19.990). Σημειώνουμε ότι στη Γερμανία έχουν διακοπεί οριστικά οι επιδοτήσεις για την αγορά νέων ηλεκτρικών. Αναμένουμε λοιπόν τις τιμές του αναβαθμισμένου Dacia Spring στην Ελλάδα.
Αν έρθει στην Ελλάδα με παρόμοια τιμή, θα τα έδινες για ένα ηλεκτρικό που θα έμενε μόνο μέσα στην πόλη;