Ριζικές αλλαγές και κάτω από το καπό για το νέο Mitsubishi L200, το οποίο μας παρουσιάζει έναν ελαφρύτερο και οικονομικότερο turbodiesel κινητήρα. Αλουμινένιος, με 2.200κ.εκ. αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής, την ώρα που λόγω του εξελιγμένου συστήματος επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdBlue πληροί τις προδιαγραφές Euro 6D-Temp. Θεωρείστε δεδομένη την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, ενώ το άλλοτε 5άρι αυτόματο κιβώτιο, γίνεται 6άρι, έχοντας βελτιωθεί κατά πολύ στην ανταπόκριση του. Η αλλαγή του μηχανικού συνόλου αλλά και του κιβωτίου, αποδεικνύει πως η νέα γενιά του L200 δεν έγινε για τα μάτια του κόσμου, αλλά για να αυξήσει πρακτικά τις πωλήσεις του και να πλησιάσει όσο περισσότερο γίνεται την πρώτη θέση.
Γεμάτο νέες τεχνολογίες και πιο εξελιγμένη 4κίνηση
Το νέο L200 εξοπλίζεται με το εξελιγμένο σύστημα 4κίνησης Super Select II, το οποίο χαρακτηρίζεται από το κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει, αλλά και τις αργές σχέσεις. Μέσω αυτού, η 4κίνηση τόσο σε άσφαλτο όσο και χώμα, εξαφανίζει όλα τα ανεπιθύμητα φαινόμενα όπως η περιορισμένη ευελιξία, και σε συνδυασμό με την προσθήκη «Off Road Mode» οι δυνατότητες εκτοξεύονται. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχει λειτουργίες «Gravel», «Mud/Snow», «Sand» και «Rock», τα οποία μπορεί να αξιοποιήσει αναλόγως ο οδηγός και να κινηθεί με μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα ανάμεσα στα τερέν. Πέρα από αυτά, η ανάρτηση έχει βελτιωθεί (επιπλέον φύλλο σούστας), τα δισκόφρενα έχουν μεγαλώσει σε διάμετρο ενώ μία σειρά από ηλεκτρονικές καινοτομίες όπως αυτόματο φρενάρισμα, κάμερες περιμετρικής ορατότητας και σύστημα αποφυγής ακούσιας επιτάχυνσης, κάνουν την ζωή του οδηγού πολύ πιο ξεκούραστη.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr