Πεταχτήκαμε αυθημερόν στη...Γερμανία για μια σύντομη οδηγική επαφή με το νέο Grandland X και από την πρώτη στιγμή νιώσαμε την ευκολία στην οδήγησή του. Αρχικά οδηγήσαμε την έκδοση βενζίνης, που δεν έδειξε να ζορίζεται παρά την 3κύλινδρη φύση του κινητήρα. Ελάχιστοι κραδασμοί, δυνατό τράβηγμα και κατανάλωση περί τα 7,8 λτ./100 χλμ. –μάλιστα με σχετικά βαρύ πόδι στο γκάζι- προδιέθεσαν θετικά. Η συνέχεια ήρθε από την άνεση, την ησυχία και το σίγουρο «πάτημα» ακόμη και σε ταχύτητες κοντά στην τελική. Ξεχωρίσαμε την άνεση της καμπίνας, αλλά και την ικανότητα του Grandland Χ να κρύβει το μέγεθός του, όντας ευέλικτο και υπακούοντας άμεσα στις εντολές του οδηγού. Θα θέλαμε περισσότερη πληροφορία από το τιμόνι και έναν λεβιέ με καλύτερη αίσθηση, αλλά συνολικά η οδήγηση εμπνέει σιγουριά και υψηλό επίπεδο πρόσφυσης. H diesel έκδοση έδειξε σαφώς λιγότερο κραδασμό στην επιτάχυνση με το τράβηγμά της να είναι σαφώς πιο δυνατό, ενώ η κατανάλωση κυμάνθηκε γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ.
Copyright © 2024 - autoagora.gr