Αν και πολύ μικρό, είναι τόσο... «κακό»! Το νέο Toyota GR Yaris κάνει με τα 250 PS τα αδύνατα δυνατά!
Το αρτικόλεξο “GR” δε μας είναι άγνωστο. Πριν από σχεδόν δύο χρόνια είχαμε γνωρίσει το Toyota Yaris GRMN (Gazoo Racing Masters of Nürburgring), το οποίο μας είχε ανοίξε τότε την όρεξη. Τι συνέβη από τότε μέχρι σήμερα; Η Toyota και η Gazoo Racing συνέχισαν να εξελίσσουν το Yaris, για να φτάσουν στο αποτέλεσμα, που απολαύσαμε πρόσφατα. Είναι το νεότερο μοντέλο πιο ελκυστικό;
Μία ματιά στις πληροφορίες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά θα κάνει τους λιγότερο μυημένους να ανοίξουν διάπλατα τα μάτια τους: Ο εκ νέου εξελιγμένος τρικύλινδρος (!) κινητήρας των 1,6 λίτρων έχει ισχύ πάνω 250 PS και μέγιστη ροπή, που ξεπερνά τα 350 Nm. Σκεφθείτε τώρα ότι οι προαναφερθείσες δυνάμεις έχουν να τα βγάλουν πέρα με ένα αυτοκίνητο, που ζυγίζει κάτω από 1,3 τόνους... Αυτά τα δεδομένα θα ικανοποιούσαν ακόμα και ένα μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας. Επομένως, το μικρής κατηγορίας Yaris μόνο... «ριγμένο» δε θα έπρεπε να αισθάνεται. Ταυτόχρονα, η GR... γαρνίρει το κορυφαίο Toyota Yaris με ένα κομψότατο σύστημα τετρακίνησης με διαφορικό Torsen, ενώ στον πίσω άξονα έχει τοποθετηθεί ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Από την άλλη, όμως, καλούδια, όπως carbon-κεραμικά φρένα αυτό το Yaris δε διαθέτει.