autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Οδηγώντας το όνειρο

    Διαβάστηκε από 36804 αναγνώστες - 14/1/2020

    Αντ αυτών εμείς πήραμε... εκκίνηση στην πίστα του Estoril της Πορτογαλίας. Δυστυχώς, στο ξεκίνημα της ημέρας προηγήθηκε έντονη βροχόπτωση, με συνέπεια να υπάρχει αρκετό νερό ακόμη σε κάποια σημεία της ιδανικής γραμμής. Όπως και να ΅χει, πάντως, είτε στο αριστερό, μπροστινό κάθισμα είτε έξω από τα pit, η αίσθηση της οδήγησης ή και της θέασης του Toyota Yaris GR είναι ξεχωριστή. Α, ναι, λίγο ακόμη και θα το ξεχνούσαμε: Το Toyota GR Yaris εφοδιάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, και όχι με ένα πιο πολύπλοκο διπλού συμπλέκτη, που θα «έκλεβε» πολλή από την οδηγική μας απόλαυση. Ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων ή, εναλλακτικά, το... ρόπαλο του κιβωτίου ταχυτήτων δικαιολογημένα αποκαλείται και έτσι, αφού χρειάζεται αρκετή πίεση για να μετακινηθεί μέσα στις διαδρομές.



    Κινούμενοι στο όριο, το Toyota GR Yaris παρουσιάζει εναλλάξ τόσο υποστροφικές όσο και υπερστροφικές τάσεις, κάτι που ελέγχεται τέλεια με την ταχύτητα στην είσοδο μιας στροφής, αλλά και την επιθετική συμπεριφορά του τιμονιού. Αν μπει κανείς με ταχύτητα στη στροφή, το πίσω μέρος του Toyota GR Yaris θα ακολουθήσει κανονικά τη σωστή πορεία. Κι αν επιλέξει ο οδηγός να μπει στην καμπή με περισσότερη ορμή, θα κάνει το αυτοκίνητο να συρθεί προς τα εμπρός πάνω στον μπροστινό άξονά του, εξέλιξη φυσιολογική υπό όλες αυτές τις συνθήκες. Οι αλλαγές φορτίου με ταχύτητες μεσαίες αντιμετωπίζονται με διακριτικό ξεπέταγμα του πίσω μέρους, το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε ένα παιχιδιάρικο, ελεγχόμενο drift, το οποίο θα μπορούσαν να καταφέρουν ακόμα και οδηγοί... αρχάριοι στην τέχνη της κάθετης κίνησης.



    Ο εκ νέου εξελιγμένος κινητήρας των 1,6 λίτρων με τους τρεις κυλίνδρους παραπέμπει σε... επιδημία: στροφάρει με ευκολία έως και πάνω από τις 7.000 σ.α.λ., αλλά ο ήχος του είναι κάπως λεπτός και όχι τόσο σκληροπυρηνικός. Οι τεχνικοί της GR δήλωσαν πως απαιτείται ακόμη επιπλέον φινίρισμα σε αυτόν τον τομέα. Το ίδιο ισχύει για την πολύ ψηλή θέση του καθίσματος, καθώς οι υψηλόσωμοι συνεπιβάτες στις δεξιές στροφές με ταχύτητα βλέπουν σχεδόν μόνο τον κεντρικό, εσωτερικό καθρέπτη. Όσο για το όνομα του μοντέλου, αυτό ακούγεται μάλλον πολύ ευγενικό. Εμείς θα προτείναμε το “Yaris Yippie-ya-yeah”! Τι λέτε;



    Συμπέρασμα
    Ο συνδυασμός από μικρό, ελαφρύ και ισχυρό με τετρακίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι τόσο μοναδικός όσο και εθιστικός. Με όλα αυτά, το μικρό Toyota GR Yaris γίνεται σοβαρά ανταγωνιστικό σε αρκετά μικρομεσαία.
     

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει