Το νέο VW Passat ήταν και παραμένει ο λαμπαδηδρόμος των νέων τεχνολογιών της εταιρίας, καθώς εφοδιάζεται με πολλά νέα στοιχεία που σίγουρα θα χαρίσει και στα ομόσταυλα αδέρφια του. Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, οι νέοι κατευθυνόμενοι προβολείς LED Matrix αλλά και οι μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας του νέου συστήματος «Wolkswagen WE». Εάν θέλετε να ρίξετε μια ματιά στην αυτοκίνηση του αύριο, το κατάλληλο παράθυρο είναι το νέο VW Passat.
Αισθητή η τεχνολογική αναβάθμιση
Η καμπίνα του νέου VW Passat διατηρεί τα άριστα επίπεδα ποιότητας και συναρμογής που το χαρακτήριζε και στην προηγούμενη γενιά του, όμως αναβαθμίζεται αισθητά στον τομέα της τεχνολογίας. Από την μία ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων που ξεχωρίζει για τις δεκάδες επιλογές του, από την άλλη η 8άρα οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, αλλάζουν εντελώς το τεχνολογικό προφίλ του αυτοκινήτου.
Ο οδηγός απολαμβάνει τον θρόνο του με κάθε τι στο εσωτερικό, να του κάνει την ζωή πιο εύκολη, τόσο από τα μπουτόν στο τιμόνι, όσο και από την ελαφριά προς αυτόν κλίση του ταμπλό. Πολύ καλά και μαλακά υλικά, εξαιρετικής ποιότητας συναρμογή αλλά και εντυπωσιακή ηχομόνωση, ολοκληρώνουν την ατμόσφαιρα που απολαμβάνουν οι επιβάτες στο εσωτερικό.
Ενα από τα πιο δυνατά του στοιχεία
Εάν ανοίξετε το λεξικό, δίπλα στην φράση «πρωθυπουργική» άνεση, σίγουρα θα βρείτε το νέο VW Passat. Οι τεράστιοι χώροι του θα φιλοξενήσουν με περίσσια άνεση μέχρι και 5 πίσω ενήλικες επιβάτες, οι οποίοι δεν θα χρειαστεί να κάνουν την παραμικρή παραχώρηση, ειδικά για τα πόδια τους. Αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και σωστή αρχιτεκτονική θα προσφέρουν πολλές χωροταξικές λύσεις, με αποκορύφωμα το χώρο αποσκευών, ο οποίος φτάνει τα 586 λτ. και εντυπωσιάζει με το βάθος του.
Νέα προσθήκη ο 1.5 TSI EVO
Η νέα μηχανολογική γκάμα του VW Passat αποχαιρετά τον 1.4 TSI και καλωσορίζει το νέο 1.5 TSI EVO. Μία επιλογή που αποτελεί την βασική και παράλληλα τη μόνη που συνεργάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο. Παραμένοντας τον τομέα της βενζίνης συναντάμε και τον 2λιτρο TSI απόδοσης 180 ίππων, ενώ μεταπηδώντας στο τερέν του πετρελαίου παραμένει ο πολύ καλός και γνωστός 1.6 TDI 120 PS, αλλά και ο 2λιτρος TDI σε αποδόσεις 150 και 190 ίππους. Η έκδοση GTE θα συνεχίζει να συνοδεύει και αυτή τη γενιά του Passat, αποδίδοντας συνολικά 218 ίππους και προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 50χλμ, όλα αποτέλεσμα της συνεργασίας του ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 115 ίππων με τον 1.4 TSI κινητήρας. Εκτός από την συγκεκριμένη έκδοση και την βασική, όλες οι άλλες έρχονται πακέτο με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο της εταιρίας.
Πιο σταθερό και άνετο από ποτέ
Από την συνολική γκάμα του νέου VW Passat είναι εύκολα κατανοητό και προβλέψιμο, πως ο κινητήρας που θα απασχολήσει περισσότερο την ελληνική αγορά, είναι ο 1.6 TDI των 120 ίππων. Eνας μοναδικά οικονομικός και «γεμάτος» κινητήρας που μπορεί να ξαναβάλει στο πρόγραμμα της οικογένειας, μέχρι και τα μακρινά οδικά ταξίδια. Στην πράξη τώρα, η μεγάλη μας βόλτα με το συγκεκριμένο σύνολο ανέδειξε από τα πρώτα κιόλας μέτρα πως ο άνετος χαρακτήρας του αυτοκινήτου έχει ανέβει επίπεδο. Η ανάρτηση απορροφά εντυπωσιακά ακόμα και την πιο μεγάλη κακοτεχνία του δρόμου, αφήνοντας την καμπίνα στην… ησυχία της. Η ποιότητα κύλισης συγκρίνεται μόνο με ελάχιστα μοντέλα της κατηγορίας, ενώ παρά το μέγεθος του αυτοκινήτου, το οδηγικό προφίλ ορίζεται αρκετά ευχάριστο. Θα κινηθεί με ασφάλεια ακόμα και υπό πίεση, ενώ μπορεί οι λογικές κλίσεις να υπάρχουν, όμως οδηγός και επιβάτες, στιγμή δεν θα αγχωθούν. Η σταθερότητα και τα επίπεδα της άνεσης είναι τα κυριότερα οδηγικά χαρακτηριστικά και αυτής της νέας γενιάς.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr