Η εικόνα του εσωτερικού διακόσμου θυμίζει αρκετά αυτή του Polo, τόσο με το μοντέρνο (όχι ψηφιακό λόγω έκδοσης) καντράν, όσο και με την μεγάλη οθόνη στο ταμπλό ως κέντρο του infotainment, η οποία εντυπωσιάζει με τη πεντακάθαρη απεικόνιση της. Νέες πινελιές είναι μόνο το τιμόνι αλλά και τα καινούργια χειριστήρια. Μπορεί να μην χρησιμοποιούνται μαλακά υλικά, όμως το καλό φινίρισμα και η άψογη συναρμογή ξεγελούν το μάτι και πείθουν για την αντοχή του αυτοκινήτου στο πέρασμα των χρόνων. Στον τομέα των χώρων, σε σχέση με το T-Roc υπάρχει περισσότερος διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών, ξεκινάει από τα 347 λτ και φτάνει έως και τα 417 λτ.
Σούπερ οικονομικός αλλά και ήσυχος για 3κύλινδρος
Το VW T-Cross στην έκδοση δοκιμής κινεί ο 1.000άρης TSI κινητήρας, απόδοσης 95 ίππων. Η συνεργασία του με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο δείχνει ιδανική και φέρνει εξίσου καλές τιμές τόσο σε επιδόσεις όσο και σε κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, το 0-100 έρχεται σε 11.6 δευτ. η τελική ξεπερνά τα 180χλμ.ώρα, ενώ η εταιρία υπόσχεται κατανάλωση λίγο κάτω από 5.0λτ./100χλμ. με την πραγματικότητα να είναι γύρω στα 2 λτ. πιο πάνω. Στην πράξη είναι αρκετά εύρωστος ενώ μόνο η χροιά του στις υψηλές στροφές μαρτυρά την 3κύλινδρη φύση του, χωρίς όμως να ενοχλήσει στιγμή.
¶νετο και σταθερό, αντί να κουράζει, ξεκουράζει τον οδηγό
Το VW T-Cross δεν μπαίνει σε καλούπια και δεν προορίζεται για μία χρήση. Η πραγματικότητα είναι πολύ πιο πολύπλευρη και τιμητική για το νέο B-SUV της VW, το οποίο στρίβει καλά, είναι αρκετά ήσυχο και καταφέρνει να παρέχει μία άνετη καμπίνα. Εντός πόλης είναι αρκετά ευέλικτο και μανιτζέβελο με κύκλο στροφής στα 10.6 μ. ενώ η υψηλή θέση οδήγησης τα κάνει όλα πιο εύκολα. Και σε ανοιχτό δρόμο όμως δεν μπορούμε να του επιρρίψουμε το παραμικρό, καθώς δεν περνάνε θόρυβοι εντός της καμπίνας, απουσιάζουν πλήρως οι τάσεις πλεύσης ενώ οι κλίσεις είναι ελάχιστες. Εξίσου καλά τα φρένα αλλά και η πληροφόρηση του τιμονιού.
Συμπέρασμα
Τα κάνει όλα και συμφέρει. Οδηγικά άρτιο το VW T-Cross, φέρνει από τις 17.000 ευρώ, εξοπλισμό που ο ανταγωνισμός προσφέρει σε πολύ ακριβότερες εκδόσεις.
Copyright © 2024 - autoagora.gr