Τεχνολογία - Κινητήρες
Διαβάστηκε από 8019 αναγνώστες - 17/3/2017
Τεχνολογία
Πολλά είναι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που διαθέτει το ανανεωμένο Golf για να κάνει την ζωή του οδηγού του ασφαλέστερη και πιο άνετη. Με το Front Assist, το City Emergency Brake και το Pedestrian Monitoring, το Golf ελέγχει τι γίνεται εμπρός του, αν κάτι φρενάρει απότομα και αν κάποιος κινείται επικίνδυνα κοντά του. Ο συνδυασμός του Lane Assist (έλεγχος λωρίδας) και του ACC (έξυπνο cruise control) δημιουργεί το ημιαυτόνομο Traffic Jam Assist, που εμποδίζει το όχημα να βγει από τη λωρίδα, το κρατάει στο κέντρο της, στρίβει μόνο του, φρενάρει και επιταχύνει κατά το δοκούν έως και τα 60 χλμ./ώρα. Απαραίτητη προϋπόθεση για να λειτουργήσει είναι να νιώθει τα χέρια του οδηγού πάνω στο τιμόνι. Υπάρχει ακόμη το Emergency Assist το οποίο αναλαμβάνει να φέρει με ασφάλεια το Golf σε ακινησία, αν αντιληφθεί ότι ο οδηγός έχει κάποιο πρόβλημα. Το σύστημα Αυτόματου παρκαρίσματος αναβαθμίστηκε και διαθέτει λειτουργία ακόμα και για ρυμουλκούμενο όχημα.
Κινητήρες
Στην βάση της γκάμας είναι ο 1,0 TSI απόδοσης 85 και 110 ίππων και ακολουθεί ο 1,5 TSI Evo, σε δύο εκδόσεις απόδοσης 130 και 150 ίππων. Η έκδοση με τον 1,4 TSI, των 125 και 150 ίππων, δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα. Είναι ενδιαφέρον ότι η έκδοση των 130 ίππων του TSI Evo, μπορεί να σβήνει εντελώς τον κινητήρα μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι. Η έκδοση των 150 ίππων έχει κανονικά το ACT για απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων όποτε κρίνεται σκόπιμο. Θα υπάρχουν ακόμη εκδόσεις 1,8 TSI με 180 ίππους καθώς και 2,0 με 230 ίππους για το GTI, και ακολουθούν δίλιτρος TSΙ με 245 ίππους για το Golf GTI Performance καθώς και μια εκδοχή αναβαθμισμένη στους 310 ίππους για το Golf R (+10 PS από πριν). Στους ντίζελ η γκάμα περιλαμβάνει τον 1,6 με 115 ίππους και τον 2,0 TDI στους 150 και 184 ίππους.