Η VW δεν θα μπορούσε να κάνει αυτές τις βελτιώσεις στον κινητήρα και τη μετάδοση, χωρίς να μελετήσει και το κράτημα του κορυφαίου Golf. Έτσι βρίσκουμε νέα, αναβαθμισμένη ανάρτηση που έχει εξελιχθεί με γνώμονα την sport συμπεριφορά του αυτοκινήτου και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων πιο σκληρά ελατήρια και παχύτερες αντιστρεπτικές.
Εκτός αυτού, υπάρχει νέο, ελαφρύτερο αλουμινένιο υποπλαίσιο και ο εμπρός άξονας έχει αυξημένη αρνητική γωνιά κάμπερ, κάτι που δίνει αυξημένη ευστάθεια και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να στρίβει αποτελεσματικά με υψηλές ταχύτητες.
Το νέο VW Golf R είναι επίσης κατά 20mm πιο χαμηλό σε σχέση με τα άλλα μοντέλα, και διαθέτει βελτιωμένο σύστημα προσαρμοστικής ανάρτησης, ηλεκτρονικό κλείδωμα των διαφορικών και σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητή αναλογία στριψίματος.
Όλα αυτά είναι ρυθμιζόμενα και εξαρτώνται από τις 6 επιλογές οδήγησης: Comfort, Sport, Individual, Race, Special και Drift. Ενώ μπορούμε να φανταστούμε τις ρυθμίσεις των πρώτων 4, αξίζει να αναφερθούμε στις Special και Drift.
Η Special ρύθμιση έχει εξελιχθεί με βάση το Nürburgring και κάνει την ανάρτηση πιο μαλακή σε σχέση με την Race, αφού το οδόστρωμα της «Πράσινης Κόλασης» δεν είναι ιδιαίτερα ομαλό, και ως εκ τούτου η μαλακότερη ανάρτηση έχει προτέρημα σε σχέση με τις πολύ σκληρές για τη συγκεκριμένη πίστα.
Η Drift ρύθμιση κάνει αυτό που λέει το όνομά της: Επιτρέπει στο αυτοκίνητο να driftάρει, αφού αλλάζει τις παραμέτρους του συστήματος ευστάθειας και κατανέμει την ροπή κατάλληλα έτσι ώστε να μπορεί να υπερστρέφει ευκολότερα.
Το νέο VW Golf R διαθέτει εκτός αυτών και προηγμένη διαχείριση της δυναμικής του οχήματος το οποίο ελέγχει και μεταβάλλει όλα τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα του αυτοκινήτου, μεταξύ των οποίων και του συμπλέκτη, κάτι που βελτιώνει και άλλο την οδηγική συμπεριφορά και την ευστάθεια του νέου μοντέλου.
Όσον αφορά τον τομέα της πέδησης, το δυνατό Golf έχει εμπρός διπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες οι οποίες συνοδεύονται με μεγαλύτερους και παχύτερους εμπρός δίσκους, οι οποίοι έχουν διάμετρο 358mm και 33mm πάχος. Εκτός αυτού, μεγαλύτερη είναι και η τρόμπα των φρένων.
Η VW έχει βελτιώσει το νέο Golf R σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένης και της εμφάνισης. Έτσι, βλέπουμε τον επανασχεδιασμένο και πιο δυναμικό εμπρός προφυλακτήρα ο οποίος έχει μεγάλα ανοίγματα και μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες, ενώ καινούρια και μοναδική σε αυτό το μοντέλο είναι και η εμπρός γρίλια, η οποία μάλιστα φωτίζεται.
Στο πλάι, τα sideskirts έχουν πιο sport σχεδιασμό και οι καθρέπτες έχουν καλύμματα με εμφάνιση ματ χρωμίου. Οι νέες, 19 ιντσών ζάντες είναι δίχρωμες.
Το νέο VW Golf R διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα μοντέλα και στο πίσω μέρος, αφού και εδώ βρίσκουμε νέο και πιο δυναμικό προφυλακτήρα ο οποίος στο τελείωμά του έχει έναν μαύρο γυαλιστερό διαχύτη, ιδιαίτερα τονισμένο, που φιλοξενεί τις 4 απολήξεις της εξάτμισης, 2 σε κάθε πλευρά. Αξίζει να σημειωθεί πως η εξάτμιση είναι της Acrapovic.
Περνώντας στο εσωτερικό, η καμπίνα του κορυφαίου Golf είναι αναβαθμισμένη και διαθέτει πολλά μπλε στοιχεία που ενισχύουν τον χαρακτήρα του R μοντέλου. Τα καθίσματα είναι από δέρμα Nappa τα οποία έχουν μπλε ραφές και R λογότυπα στις πλάτες τους.
Στο ταμπλό υπάρχουν λεπτομέρειες με εμφάνιση ανθρακονήματος, ενώ ο οδηγός απολαμβάνει τη sport αίσθηση του μοντέλου χάρη στα ανοξείδωτα πεντάλ και το θερμαινόμενο τιμόνι το οποίο έχει πλήκτρα αφής για τις διάφορες ρυθμίσεις, και στο κάτω μέρος έχει το περίφημο «R button». Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, και δίπλα του δεσπόζει η οθόνη infotainment 10 ιντσών, η οποία έχει «R» λογότυπα και φόντο.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα την τιμή που θα πωλείται το νέο VW Golf R, και αναμένουμε να ανακοινωθεί στο πολύ κοντινό μέλλον, όταν το αυτοκίνητο θα ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει στην αγορά.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr