Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κινητήρας-επιδόσεις: Γεμάτος ροπή με άριστη συνεργασία κιβωτίου

Διαβάστηκε από 8969 αναγνώστες - 1/6/2020

Κάτω από το καπό του μοντέλου δοκιμής συναντάμε τον υπερσύγχρονο 1.5 BlueHDi κινητήρα των 130 ίππων ο οποίος εξοπλίζεται και με υγρό εξάτμισης Adblue. Το συγκεκριμένο μοτέρ διαθέτει πλούσια ροπή στα 300Nm ροπής ενώ καταφέρνει να κρύψει μαεστρικά το κροτάλισμα που συνοδεύει τους diesel κινητήρες. Η στάνταρ συνεργασία του με το αυτόματο EAT8 κιβώτιο παίρνει άριστα με τόνο, κάτι που επιβεβαιώνουν τόσο τα νούμερα επιδόσεων όσο και κατανάλωσης. Με το 0-100 να έρχεται σε 9.7δευτ. την τελική να αγγίζει τα 195χλμ./ώρα και τη μέση πραγματική κατανάλωση να γυροφέρνει στα 6.5 λτ./100χλμ. καταλαβαίνετε πως μιλάμε για ένα απόλυτα ολοκληρωμένο σύνολο. Μάλιστα διαθέτει και 3 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης ( Eco-Normal-Sport) όπου εάν επιλεγεί η πρώτη, με ένα μικρό τίμημα στη μείωση του γκαζιού, η κατανάλωση μπορεί να πέσει και πάνω από1 λτ. Αντιστρόφως λειτουργεί η Sport.



Οδική συμπεριφορά: Ισορροπημένο οδηγικό προφίλ
Το νέο 2008 τόσο στις βενζινοκίνητες, όσο και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του ( όπως αποδεικνύει και η συγκεκριμένη δοκιμή) αποτελεί μία ωδή στην ποιότητα κύλισης και την άνεση. Ήσυχα περάσματα πάνω από κακοτεχνίες του δρόμου δεν θα επηρεάσουν την όμορφη ατμόσφαιρα στην καμπίνα, την ώρα που το κλείσιμο των θυρών σημαίνει αυτομάτως την μεταφορά σε ένα ήρεμο περιβάλλον. Η ρύθμιση της ανάρτησης, αν και μερικώς σφικτή, δεν θα ενοχλήσει στιγμή, ενώ το τιμόνι αλλάζει αρκετά ανάλογα με το οδηγικό πρόγραμμα που θα επιλέξετε.  Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν είναι ικανοποιητικό σε κατευθυντικότητα και πέρασμα εντολών. Μάλιστα επειδή η συγκεκριμένη έκδοση απευθύνεται σε όσους «γράφουν» πολλά χιλιόμετρα, η άνεση που προσφέρουν τα πολύ καλά καθίσματα, η μεγάλη αυτονομία στην επιλογή Eco και η καλή ηχομόνωση μέχρι και τα 120χλμ./ώρα δημιουργούν τέλειες συνθήκες ταξιδιού.
 


Συμπέρασμα
Δεν θα βρείτε κάποιο αρνητικό, σε ένα τεχνολογικά άριστο σύνολο που αξιοποιεί στο 100% τις χάρες του diesel. Με όλες τις ανέσεις να το συνοδεύουν και φυσικά το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, μας κάνει να προσπερνάνε ( όσο γίνεται) το αγκάθι της τιμής.
 
 
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει