Peugeot 208: Ξαναγράφει ιστορία στην κατηγορία του!
Διαβάστηκε από 52245 αναγνώστες - 7/7/2020
Το νέο 208 την ημέρα που παρουσιάστηκε, ανακηρύχθηκε και αυτοκίνητο της χρονιάς σε Ελλάδα και Ευρώπη. Με exotic εμφάνιση, 3D πίνακα οργάνων, εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης ακόμα και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, δικαιωματικά αποτελεί το κορυφαίο μικρό της αγοράς.
Η Peugeot έδειξε την διάθεση της να ξεχωρίσει από τη νέα γενιά του 3008, όμως ο ερχομός του νέου 208 ξεπέρασε ακόμα και τις πιο τολμηρές προσδοκίες. Ο λόγος για ένα μοντέλο που φέρνει exotic εμφάνιση σε κάθε σπίτι, στηριζόμενο στη νέα του σχεδιαστική φιλοσοφία και τις μοναδικές χρωματικές παλέτες του. Το νέο Peugeot 208 υιοθετεί την λογική με το μακρύ καπό και την μεγαλύτερη κλίση του παρμπρίζ, τις χαρακτηριστικές νυχιές στα φωτιστικά σώματα αλλά και την πίσω οριζόντια φάσα, δημιουργώντας μία μοναδική εικόνα που δεν αντιγράφεται. Δυναμικό και άκρως μοντέρνο ξεχωρίζει μέρα – νύχτα και τραβάει τα βλέμματα με το φουτουριστικό του σύνολο, παραμένοντας compact και ευέλικτο.
Το νέο 208 αναδείχθηκε «Ευρωπαικό αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020» από μία επιτροπή 60 Ευρωπαίων Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου και έγινε το 6ο συνολικά αυτοκίνητο της γαλλικής μάρκας που κατακτά αυτό τον τίτλο. Παράλληλα ανακηρύχθηκε και Ελληνικό αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2020. Δύο τεράστιες βραβεύσεις που αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο την πληρότητα και τις ικανότητες που συνοδεύουν το νέο γαλλικό μικρό. Μάλιστα αυτή τη στιγμή οι εκθέσεις των επίσημων διανομέων της εταιρίας, φιλοξενούν 3 αυτοκίνητα που έχουν κερδίσει τον τίτλο του COTY, το νέο Peugeot 208, το 3008 και το 308 (και αυτό σε διάστημα μόλις 6 ετών).
Το μοναδικό με πλήρως διαμορφώσιμο 3D πίνακα οργάνων
Η είσοδος του νέου Peugeot 208 στα premium μονοπάτια είναι πλέον δεδομένη και μη αμφισβητήσιμη. Το τελευταίας γενιάς PEUGEOT i-Cockpit® 3D προσφέρει στον οδηγό μία μοναδική εμπειρία οδήγησης η οποία εκτινάσσεται από το μικρών διαστάσεων τιμόνι, την μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών αλλά και τον πλήρως διαμορφώσιμο 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων. Έτσι ο οδηγός μπορεί κάθε ημέρα να επιλέγει μία διαφορετική διάταξη, και ουσιαστικά να οδηγεί ανά πάσα στιμή κάτι διαφορετικό, αποκηρύσσοντας μια για πάντα τη λέξη βαρετό. Ακόμη ένα highlight αποτελούν και τα κουμπιά αφής που αντιστοιχούν σε πλήκτρα πιάνου, τα οποία και θα σας λύσουν τα χέρια την ώρα της οδήγησης. Με την ποιότητα να θέτει τον πήχη στην κατηγορία, οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν υλικά άριστης ποιότητας, εξαιρετική ηχομόνωση καμπίνας (ανεξαρτήτως καυσίμου) και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης που πλέον μόνο το νέο 208 μπορεί και παρέχει.
Πληθώρα κινητήρων και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση
Ο ερχομός του νέου Peugeot 208 συνδυάστηκε και με την για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση. Ένα σημαντικό στοιχείο που έρχεται να δείξει τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης σε μία κατηγορία που έως τώρα είχε απλά "ακουμπήσει"την υβριδική τεχνολογία. Το e-208 που διατηρεί τα ευχάριστα οδηγικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και μπαταρίες χωρητικότητας 50kWh. Για τη φόρτισή του απαιτεί 8 ώρες από wallbox και προσφέρει αυτονομία σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, 340 χλμ.. Η γκάμα των συμβατικών του εκδόσεων απαρτίζεται από τους βραβευμένους PureTech βενζινοκινητήρες των 1,2 λίτρων σε ατμοσφαιρική (75 ίππων) και υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις (100 και 130 ίππων) που εντυπωσιάζουν με τις επιδόσεις τους, αλλά και τον BlueHDi πετρελαιοκινητήρα με απόδοση 100 ίππων και μέσης κατανάλωσης 3.3lt./100χλμ.. Την πρώτη του εμφάνιση στο 208 κάνει και το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 της Peugeot, που μπορεί να εφοδιάσει προαιρετικά την έκδοση βενζίνης των 100 ίππων, ενώ είναι η μόνη επιλογή σε αυτή των 130 ίππων.