Από τα 16.500 ευρώ
Ξεκινώντας από την έκδοση Like, το diesel 208 των 100 ίππων είναι διαθέσιμο από 16.500 ευρώ. Αυτή προσφέρει μεταξύ άλλων προειδοποίηση σύγκρουσης και αυτόματο φρενάρισμα, cruise control, 6 αερόσακους, βασικές ηλεκτρικές ευκολίες, air condition και μόνοχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών. Ακολουθεί η έκδοση Active και η Allure, με την τελευταία να προσφέρει όλες τις ψηφιακές ανέσεις και ευκολίες.
Κινητήρας-επιδόσεις: Αρνείται να κάψει
Το μεγάλο επίτευγμα που καταφέρνει ο συγκεκριμένος turbodiesel κινητήρας 1.5 BlueHDi είναι πως παραμένει και πιο γρήγορος αλλά και πιο οικονομικός από τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα των επίσης 100 ίππων. Με 250 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. πετυχαίνει το 0 -100 σε 10.2 δευτ. (έναντι 10.6 δευτ.) ενώ εντυπωσιάζει με τις ρεπρίζ του, κρατώντας πολιτισμένο προφίλ με χαμηλά επίπεδα κροταλίσματος, που δεν περνάνε στην καμπίνα. Φυσικά ο τομέας που διεκδικεί και κερδίζει δάφνες, είναι η κατανάλωση, η οποία σε πραγματικές συνθήκες είναι στα 5.2 λτ./100χλμ., τιμή η οποία σε εκδόσεις που υπάρχει η επιλογή Eco, μπορεί να πέσει κι άλλο. Εντυπωσιακό το σύνολο του κινητήρα που τα δίνει όλα στο πιάτο, ενώ διαθέτει και υγρό εξάτμισης AdBlue και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Οδική συμπεριφορά: Αξιοθαύμαστη ποιότητα κύλισης
Η νέα θέση οδήγησης, μαζί με τα μικρότερα παράθυρα και τη κλίση του παρμπρίζ, σε βάζουν σε πολεμικές ανησυχίες και σε ετοιμάζουν για ένα σύνολο που μπορεί να τα κάνει όλα. Η ανάρτηση φιλτράρει πολύ καλά τις όποιες λακκούβες συναντήσει ενώ οι αντιδράσεις του είναι περισσότερο μικρομεσαίου, ειδικά σε ανοικτά ταξίδια. Εδώ να σημειώσουμε πως η πραγματική του αυτονομία αγγίζει τα 1.000χλμ., οπότε ετοιμαστείτε για πολλές ώρες πίσω από το τιμόνι του. Από την άλλη, το εύχρηστο μικρό τιμόνι, μεταφέρει αστραπιαία και στο 100% τις όποιες εντολές του οδηγού, κάνοντας τις μανούβρες στη κίνηση, παιχνιδάκι. Το γαλλικό DNA του μοντέλου όχι απλά δεν χάνεται στον dieselόκοσμο, αλλά παραμένει αλώβητο και διασκεδαστικό.
Συμπέρασμα
Η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του Peugeot 208 προσφέρει εντυπωσιακά μεγάλη (φτάνει και τα 1.000χλμ.) αυτονομία, επιδόσεις καλύτερες από την βενζινοκίνητη, ενώ λανσάρει στο έπακρο και τις τεχνολογικές ανέσεις της. Αξίζει.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr