Το νέο 208 διαθέτει τη νέα αρθρωτή και πολλαπλής ενεργείας πλατφόρμα CMP/eCMP, που εξασφαλίζει την ελευθερία επιλογής κινητήρα (βενζίνης, diesel, ή 100% ηλεκτρικό). Τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς, το κράτημα, η ηχομόνωση, το φιλτράρισμα των εξωτερικών θορύβων, καθώς και το περιορισμένο βάρος, συμβάλλουν στο δραστικό περιορισμό των εκπομπών του CO2, προσφέροντας ταυτόχρονα και μία μοναδική εμπειρία οδήγησης!
Τα μηχανικά σύνολα του νέου 208 πληρούν τις νόρμες Euro 6D και είναι απόλυτα ετοιμοπόλεμα. Από τον 1,2 PureTech με 75 ίππους, στον τούρμπο με 100 ίππους και επιλογή χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου με έξι και οκτώ σχέσεις αντίστοιχα μέχρι τον κορυφαίο με τους 130 ίππους του ίδιου μοτέρ και αποκλειστικά 8άρι κιβώτιο, είναι οι επιλογές σε βενζίνη. Στα ντίζελ η επιλογή είναι μία και μόνη, στους 100 ίππους με το χειροκίνητο 6άρι.
Την κορυφαία ιπποδύναμη της γκάμας ωστόσο δίδεται από την ηλεκτρική έκδοση. Στα 100 kW (136 ίπποι) το e-208 είναι το πιο ισχυρό 208. Η μπαταρία έχει ενέργεια 50 kWh και με βάση το πρότυπο WLTP η αυτονομία είναι 340 χλμ., μια αναμφίβολα εντυπωσιακή επίδοση, σε σχεδόν καθημερινές συνθήκες.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr