Κάτω από το καπό της έκδοσης δοκιμής βρίσκεται ένας υπερσύγχρονος κινητήρας πετρελαίου. Ονομάζεται 1.5 BlueHDi, είναι τετρακύλινδρος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και φέρει σύστημα υπερπλήρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παράγει τη μέγιστη ισχύ των 130 ίππων, ενώ η ροπή των 300 Nm έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.504 κιλών (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού), επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 192 χλμ./ώρα. Στην έκδοση της δοκιμής η κίνηση περνά αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Όσον αφορά στις ανάγκες του κινητήρα για καύσιμο, η Peugeot αναφέρει 5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης. Στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να αγγίζει τα 6,5 λτ./100 χλμ., αλλά με την επιλογή του προγράμματος «ECO» και πιο συντηρητική οδήγηση είναι εφικτό να μειωθεί ακόμη περισσότερο.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.5 BlueHDi, είναι τετρακύλινδρος και φέρει σύστημα υπερπλήρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παράγει τη μέγιστη ισχύ των 130 ίππων, ενώ η ροπή των 300 Nm έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Peugeot 3008 fl 1.5 BlueHDi 130 PS |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.499 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Πετρέλαιο |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 130 /3.750 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 300/1.750 |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 192 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1584 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5 |
Μέση Δοκιμής | 6,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 129 |
Χώρος αποσκευών(λτ.) | 520 |
Τιμή από (ευρώ) | 25.900 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr