autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δοκιμάζουμε το Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS.

Το εσωτερικό του 308 ακολουθεί minimal σχεδίαση με πολύ καλή ποιότητα υλικών.

Peugeot 308 1,2 PureTech

30/3/2016

Ο βραβευμένος 1.200άρης Pure Tech κινητήρας των 130 ίππων που εξοπλίζει το Peugeot 308 είναι σβέλτος και οικονομικός σε κατανάλωση. Εμείς το δοκιμάζουμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Σε μια κατηγορία που κυριαρχούν τα diesel, το Peugeot 308 αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση. Το δοκιμάζουμε με τον 3κύλινδρο 1,2 PureTech, που βραβεύθηκε σαν ο Καλύτερος Κινητήρας της Χρονιάς στην κατηγορία του (1,0 έως 1,4 λίτρα).

Σχεδίαση
Το Peugeot 308 συνδυάζει τον οικογενειακό χαρακτήρα με σπορ πινελιές. Μπροστά ξεχωρίζει η χρωμιωμένη μάσκα, τα φανάρια και τα LED φώτα ημέρας και τα διακριτικά νεύρα στο καπό. Στο πλάι το δυναμισμό ενισχύει το έντονο νεύρο που διατρέχει το αμάξωμα, ενώ πιο πίσω τα φανάρια με τον κάθετο εσωτερικό φωτισμό. 

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του 308 κυριαρχεί η φιλοσοφία i-cockpit της Peugeot, με το μικρό τιμόνι, τα υπερυψωμένα όργανα (σαν head up display) στο ύψος των ματιών του οδηγού και τα ελάχιστα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα.   Ενδεικτικά, δεν υπάρχουν χειριστήρια για τον κλιματισμό ή το ηχοσύστημα και όλα ελέγχονται μέσα από την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, ενώ η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή στο εσωτερικό αγγίζουν το άριστο. Οι χώροι για τους επιβάτες και για τις αποσκευές αποτελούν ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του 308, με τον χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 420 λτ., τιμή που είναι κορυφαία για την κατηγορία.  

Κινητήρας
Το Peugeot 308 της δοκιμής μας φορά τον 3κύλινδρο 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα 130 ίππων της οικογένειας Pure Tech. Αν και 3κύλινδρος, δεν το δείχνει παρά μόνο στις υψηλές στροφές, είναι γραμμικός σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ έχει πολλά αποθέματα ροπής από χαμηλά. Η μέγιστη ροπή των 230 Nm έρχεται στις 1.750 σ.α.λ., όμως στην πράξη έχει αρκετή ροπή και πιο χαμηλά, ενώ συνεργάζεται άψογα με ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Σύμφωνα με την Peugeot η μέση κατανάλωση είναι 4,6 λτ./100 χλμ. ενώ κατά την διάρκεια της δοκιμής μας έφτασε τα 6,8 λτ./100χλμ. τιμή που κρίνεται ικανοποιητική.

Οδηγώντας
Η υποδειγματική λειτουργία της ανάρτησης χαρακτηρίζει την οδική συμπεριφορά του Peugeot 308 1,2 PureTech, που συνδυάζει ιδανικά άνεση και οδική συμπεριφορά. Καταπίνει τις λακκούβες, κυρίως μέσα στην πόλη, ενώ όταν ανέβουν οι ρυθμοί, σε δρόμο με στροφές, περιορίζει διακριτικά τις κλίσεις του αμαξώματος, προσφέροντας σιγουριά στον οδηγό του, που έχει σύμμαχο το, μικρό σε μέγεθος αλλά πλούσιο σε πληροφόρηση, τιμόνι. Τα δυνατά και αποτελεσματικά φρένα συμπληρώνουν την εξαιρετική εικόνα του Peugeot 308 1,2 PureTech

Συμπέρασμα
Το Peugeot 308 κοιτάει κατάματα τους diesel ανταγωνιστές του, όντας σβέλτο και οικονομικό, δίνοντας νέα πνοή στην κατηγορία. Η τιμή του ξεκινά από τα 20.940 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση και περιλαμβάνει το πρόγραμμα «Peugeot 4x4», που προσφέρει 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση, 4 χρόνια εγγύηση, 4 χρόνια οδική βοήθεια και 4 χρόνια δωρεάν service, ενώ ο εξοπλισμός του είναι αρκετά πλήρης.  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις