2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 408 Plug-in hybrid: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
17/8/2023
Πόσο καλό είναι το Peugeot 408 Plug-in hybrid των 225 ίππων στους τομείς των επιδόσεων και της ευρυχωρίας; Πόσο καίει στην πόλη και στο ταξίδι; Ας περάσουμε στους πίνακες με τις αναλυτικές μετρήσεις του αυτοκινήτου, παραθέτοντας δίπλα το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο σε κάθε τομέα.
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 408 | Καλύτερο ΜΕΣΑΙΑ Plug-In Hybrid | Χειρότερο ΜΕΣΑΙΑ Plug-In Hybrid | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 3 | 1,5 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 3,5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6,4 | 6,4 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps | 9,8 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,5 | 4,5 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps | 6,8 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 625 | 677 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 408 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Κατανάλωση | 81% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 17,5 | 19,5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 17,5 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,1 | 5,8 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 2,1 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,4 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 1,37 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 471 | 485 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 360 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | |
Χώροι | 76% | |||||
Είδος | Plug-In Hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1598 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 224 | 313 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 204 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 360 | 360 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 250 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,9 | 5,91 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 8,2 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 4,6 | 3,8 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 4,7 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 64% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 2 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,69 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,86 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,48 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,79 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 50 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 40 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,9 | 19,4 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 18,9 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1781 | 1608 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | 2080 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1598 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 224 | 313 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 204 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 360 | 360 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 250 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 1,2 | 0,5 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 1,2 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 26 | 12 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 29 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps |
Ξεκινώντας από τον τομέα της κατανάλωσης, έναν ιδιαίτερα σημαντικό λόγο να αγοράσει κανείς Plug-in υβριδικό αυτοκίνητο, το Peugeot 408 με τα 225 άλογα καίει τα λιγότερα από τον ανταγωνισμό τόσο σε μικτό κύκλο (4,5 λτ/100 χλμ) όσο και στο ταξίδι (6,4 λτ/100 χλμ).
Η πενταετής εγγύηση της Peugeot τοποθετεί το 408 στην κορυφή της κατηγορίας και σε αυτό τον τομέα, μιας και δεν υπάρχει κάποιο Plug-in υβριδικό μεσαίο αυτοκίνητο με μεγαλύτερη εγγύηση.
Τέλος, όσον αφορά στην ευρυχωρία, ο coupe σχεδιασμός έχει ως αντίκτυπο ο χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών να είναι περιορισμένος σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αντιθέτως, το πορτ-μπαγκάζ είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας, με ωφέλιμο όγκο 471 λίτρα.