Δοκιμή Peugeot 408
Peugeot 408 Hybrid 225 PS e-EAT8, Τιμή 23/11/2024: 51 800€
Peugeot 408 Plug-in hybrid: Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην κατηγορία
Δοκιμάζουμε το Peugeot 408 στην Plug-in υβριδική έκδοση των 225 ίππων και το αξιολογούμε στους τομείς κατανάλωσης, ευρυχωρίας, επιδόσεων, εξοπλισμού, τιμής και εγγυήσεων. Παράλληλα συγκρίνουμε το γαλλικό μοντέλο με το καλύτερο και το χειρότερο όχημα της κατηγορίας του, για να δούμε με αντικειμενικά κριτήρια πόσο καλό είναι.
Δοκιμάζουμε το Peugeot 408 και το βαθμολογούμε
Το Peugeot 408 αποτελεί την πρόταση της γαλλικής εταιρείας στη μεσαία κατηγορία και διαθέτει μια άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση, η οποία έχει στοιχεία από coupe αμαξώματα. Το αυτοκίνητο διαθέτει κοινά μηχανικά μέρη με το μικρότερο Peugeot 308 και στην Ευρώπη πωλείται σε τρεις εκδόσεις, αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η εισαγωγική εφοδιάζεται με τον PureTech κινητήρα 1,2 λίτρων που αποδίδει 130 άλογα, ενώ οι δύο επόμενες είναι Plug-in υβριδικές με συνδυαστική ισχύ 180 και 225 ίππους.
Δοκιμάζουμε την ισχυρότερη έκδοση του Peugeot 408, η οποία έχει τιμή από 51.800 ευρώ. Ο βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 1,6 λίτρα, αποδίδει 180 άλογα και συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων, με το σασμάν να έχει 8 σχέσεις.
Για να δούμε πόσο καλό είναι το Peugeot 408 Plug-in hybrid το αξιολογούμε με κριτήρια την πραγματική κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, τον εξοπλισμό, την τιμή και τις εγγυήσεις. Παράλληλα θα παραθέσουμε τις τιμές του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου της κατηγορίας του στον εκάστοτε τομέα, ούτως ώστε να έχουμε μια αντικειμενική εικόνα από το πόσο ανταγωνιστικό είναι το γαλλικό αυτοκίνητο.
Το Peugeot 408 Plug-in hybrid παίρνει βαθμό 88 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | PEUGEOT 408 | Καλύτερο ΜΕΣΑΙΑ Plug-In Hybrid |
Χειρότερο ΜΕΣΑΙΑ Plug-In Hybrid |
||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps | 90% | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 86% | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps |
Βαθμολογία | 88% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | ΜΕΣΑΙΑ Plug-In Hybrid | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2022 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Plug-In Hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1598 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
224 | 313 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 204 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
8 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
4,5 | 4,5 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps | 6,8 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
625 | 677 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 408 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
17,5 | 19,5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 17,5 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,4 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 1,37 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 471 | 485 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 360 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
7,9 | 5,91 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 8,2 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
223 | 245 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 220 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,1 | 36,1 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 224ps | 36,6 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 2 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
51.800 | 41.200 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | 63.700 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps |
Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις των μετρήσεών μας, το Peugeot 408 παίρνει συνολική βαθμολογία 88 στα 100, γεγονός που αποδεικνύει πως το κομψό γαλλικό μοντέλο έχει αρκετά προσόντα για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του.
Το αυτοκίνητο έχει τη χαμηλότερη πραγματική μέση κατανάλωση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η οποία είναι 4,5 λτ/100 χλμ. Παράλληλα έχει τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας, αφού χρειάζεται 36,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα, ενώ επίσης είναι top και σε εγγύηση, η οποία διαρκεί 5 χρόνια.
Επιπλέον δυνατά «χαρτιά» του Peugeot 408 είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ (471 λίτρα) και η αυτονομία στο ταξίδι (625 χλμ με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ).
Ας περάσουμε στις αναλυτικές μετρήσεις κατανάλωσης σε πόλη και αυτοκινητόδρομο, στις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, στην ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές και στις εγγυήσεις, και ας δούμε πώς τα πηγαίνει το Peugeot 408 σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Σελ. 2 | Peugeot 408 Plug-in hybrid: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Πόσο καλό είναι το Peugeot 408 Plug-in hybrid σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |