autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δοκιμάζουμε το Peugeot 508 1,6 BlueHDI 120 PS EAT6 GT Line.

Το εσωτερικό του 508 διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος.

Test: Peugeot 508 GT Line

Διαβάστηκε από 5734 αναγνώστες - 27/10/2016

Το Peugeot 508 ανανεώνεται σχεδιαστικά, εξοπλίζεται με τον εξαιρετικό 1,6 BlueHDi diesel κινητήρα των 120 ίππων και παραμένει ένα από τα πιο άνετα μοντέλα της κατηγορίας.

Πέντε χρόνια μετά την πρεμιέρα του στην αγορά, το 508 ανανεώνεται σχεδιαστικά, ενώ στην έκδοση GT Line της δοκιμής μας, συνδυάζει πολυτέλεια, δυναμισμό και άνεση με τον μοναδικό τρόπο που μόνο η Peugeot μπορεί να εφαρμόσει. 

Σχεδίαση
Το ανανεωμένο Peugeot 508 έχει νέα μικρότερη μάσκα στο μπροστά, που εξοπλίζεται με φωτιστικά σώματα full LED. Νέας σχεδίασης είναι και το καπό, με τα δύο νεύρα να ξεχωρίζουν και να τονίζουν την δυναμική του εικόνα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η αεροτομή, ο νέος  προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα. Στην εξοπλιστική έκδοση GT Line της δοκιμής οι επιθετικοί σε όψη προφυλακτήρες, οι ζάντες, τα πλαϊνά μαρσπιέ και η μάσκα συμπληρώνουν την ξεχωριστή εικόνα αυτής της έκδοσης (με κόστος 2.000 ευρώ επιπλέον). 

Εσωτερικό
Τo εσωτερικό του 508 είναι ανανεωμένο, με αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος infotainment, όπως προστάζει το ρεύμα της εποχής. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και προσφέρει επαρκή ορατότητα, ενώ τα καθίσματα προσφέρουν επαρκή στήριξη και είναι ιδιαίτερα άνετα. Στην έκδοση GT Line της δοκιμής μας, την διαφορά κάνουν οι κόκκινες ραφές στα δερμάτινα-υφασμάτινα καθίσματα, το τιμόνι, τα ταπέτα και στην φούσκα του επιλογέα. Οι χώροι είναι παραπάνω από επαρκείς για 4 ή και 5 επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών να έχει όγκο 473 λίτρων ή 515 λίτρων με κιτ επισκευής ελαστικών. 

Κινητήρας
Το 508 της δοκιμής μας εξοπλίζεται με τον εξαιρετικό 1,6 BlueHDi diesel κινητήρα της Peugeot, προδιαγραφών EURO6, που αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής. Συνεργάζεται με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 και η κίνηση μεταδίδεται μπροστά. Ο κινητήρας διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του, όντας ελαστικός και ήσυχος. Το κιβώτιο συνεργάζεται ιδανικά με αυτόν τον κινητήρα και συμβάλλει με τη σειρά του στην διαμόρφωση του «αρχοντικού» χαρακτήρα του 508. Η μέση κατανάλωση κατά την διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε τα 6,9 λτ./100 χλμ. Τιμή αρκετά καλή για το βάρος του 508.

Οδηγώντας
Το 508 είναι γνήσιο Peugeot και το δείχνει στον δρόμο, συνδυάζοντας την άνεση με την ασφαλή οδική συμπεριφορά, με τον μοναδικό τρόπο που τα παντρεύει η γαλλική εταιρεία. Η έκδοση GT Line δεν έχει διαφορές στην ανάρτηση με την απλή έκδοση. Η μαλακή σε ρύθμιση ανάρτηση λοιπόν, σε συνδυασμό με τα μαλακά και μεγάλα καθίσματα στο εσωτερικό του, καθιστούν ιδιαίτερα άνετες μετακινήσεις, με αντίστοιχα υψηλά επίπεδα ποιότητας κύλισης. Σε δρόμο με στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος δεν προβληματίζουν, υπενθυμίζουν όμως τον διαφορετικό χαρακτήρα του 508, που διατηρεί την ουδέτερη συμπεριφορά του. Καλό σε αίσθηση είναι το τιμόνι και αποτελεσματικά τα φρένα.   

Συμπέρασμα
To ανανεωμένο Peugeot 508 αποτελεί μια συμφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν, με μεγάλους εσωτερικούς χώρους και εξαιρετικό σύνολο κινητήρα-κιβωτίου, αλλά πάνω από όλα για την μοναδική άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις