Πρεμιέρα για τη Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Γρηγορότερη και από την AMG One.
816 ίπποι και 1.420 Nm ροπή.
Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ.
Σπορ μέσα και έξω με 13 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία.
Γρηγορότερη από την AMG One
Την ταχύτερη AMG GT μέχρι και σήμερα αποκάλυψε στο παγκόσμιο κοινό η Mercedes. Η νέα Mercedes-AMG GT 63 S E Performance είναι πιο γρήγορη ακόμα και από το υπεραυτοκίνητο AMG One, ενώ έρχεται με ισχύ 816 αλόγων εξοπλισμένη με ένα Plug-in υβριδικό σύστημα.
816 ίππους και 1.420 Nm ροπή
Η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance εξοπλίζεται από έναν κινητήρα V8 4,0 λίτρων twin-turbo, ο οποίος αποδίδει 612 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος που προσθέτει ακόμα 204 ίππους. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 816 ίππους και μάξιμουμ ροπή στα 1.420 Nm. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του πλήρως μεταβλητού συστήματος AMG Performance 4Matic+ και του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου AMG Speedshift MCT 9G. Την ίδια στιγμή, ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων διαχειρίζεται τον ηλεκτροκινητήρα.
Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ
Σύμφωνα με τη Mercedes-AMG η GT 63 S E Performance διαθέτει την ταχύτερη επιτάχυνση που έχει υπάρξει ποτέ σε μοντέλο της γκάμας της, ολοκληρώνοντας το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,1 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το υπεραυτοκίνητο AMG One. Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 320 χλμ./ώρα.
13 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία
Η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance διατίθεται στάνταρ με την ανάρτηση AMG Active Ride Control, τετραδιεύθυνση, καρεμικά φρένα και οκτώ modes οδήγησης (Electric, Battery Hold, Comfort, Slippery, Sport, Sport+, Race και Individual). Η μπαταρία ιόντων λιθίου 6,1 kWh του PHEV συστήματος προσφέρει 13 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας, ενώ συνδυάζεται με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας με τον υψηλότερο από αυτά να επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο