Πρεμιέρα για την Aston Martin Valhalla με 1.079 άλογα
Είναι η πρώτη Plug-in υβριδική Aston Martin
Με V8 κινητήρα και τρία ηλεκτρικά μοτέρ για 1.079 άλογα
0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα
600 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 χλμ./ώρα, λέει η Aston Martin
Είναι η πρώτη Plug-in υβριδική Aston Martin
Επίσημη πρεμιέρα έκανε η Aston Martin Valhalla. Πρόκειται για το πρώτο Plug-in υβριδικό αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας και έρχεται με 1.079 άλογα και μπόλικη έμπνευση από την παρουσία της εταιρείας στη Formula 1.
Με V8 κινητήρα και τρία ηλεκτρικά μοτέρ για 1.079 άλογα
Το κινητήριο σύνολο αποτελείται από έναν twin-turbo V8 4,0 λίτρων κινητήρα (828 άλογα), ο οποίος συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ (251 άλογα), δύο στον μπροστινό άξονα και ένα στον πίσω. Ο συνδυασμός αυτός δίνει στο βρετανικό μοντέλο ισχύ 1.079 ίππων και ροπή 1.100 Nm. Το νέο κινητήριο σύνολο συνεργάζεται και με ένα επίσης νέο οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει την ισχύ στον πίσω άξονα.
Η Aston Martin υπόσχεται πως το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 2,5 δευτερόλεπτά, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρικά στα 350 χλμ./ώρα. Όντας ηλεκτροκίνητη, η Aston Martin Valhalla μπορεί να κινηθεί για 14 χιλιόμετρα με αποκλειστικά ηλεκτρικά ενέργειας, αλλά σε αυτή την περίπτωση η μάξιμουμ ταχύτητα ανέρχεται στα 140 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προφίλ οδήγησης Sport, Pure EV, Sport+ και Race.
600 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 χλμ./ώρα, λέει η Aston Martin
Χάρη στα τρία ηλεκτρικά μοτέρ η Aston Martin έδωσε στη Valhalla σύστημα torque vectoring στον μπροστινό άξονα, ενώ ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης βρίσκεται στο πίσω μέρος. Επιπρόσθετα, οι μηχανικοί της βρετανικής μάρκας έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, υποστηρίζοντας πως στα 240 χλμ./ώρα παράγονται περισσότερα από 600 κιλά κάθετης δύναμης.
Η Aston Martin Valhalla είναι βασισμένη σε μονοκόκ αμάξωμα από ανθρακονήματα, που βασίζεται στην τεχνογνωσία την οποία έχει αποκτήσει η Aston Martin από την παρουσία της στη Formula 1. Από κει και πέρα, το μπροστά και πίσω υποπλαίσιο είναι από αλουμινίου. Διαθέτει ανθρακοκεραμικά δισκόφρενα 410 χλστ. μπροστά και 290 χλστ. πίσω, συνδυαστικά με εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα.
Το σύστημα IVC βελτιώνει το αυτοκίνητο
Σε τεχνικό κομμάτι, αξίζει να σημειωθεί η παρουσία του συστήματος Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC). Σύμφωνα με τη φίρμα αυτό επιτρέπει την λεπτομερή ρύθμιση βασικών παραμέτρων από τα συστήματα ανάρτησης, πέδησης, διεύθυνσης, μετάδοσης κίνησης, και αεροδυναμικής του αυτοκινήτου, τα οποία και βελτιστοποιούνται. Επίσης, το IVC διασφαλίζει επίσης ότι ο μπροστινός και ο πίσω άξονας μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους, καθώς δεν υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ τους.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο