autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πρεμιέρα για την ηλεκτρική Mercedes G 580 με ροπή 1.164 Nm!
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα για την ηλεκτρική Mercedes G 580 με ροπή 1.164 Nm!

24/4/2024

Mε 4 ηλεκτρικά μοτέρ.
588 άλογα και ροπή 1.164 Nm.
Έχει την ικανότητα να περιστρέφεται επί τόπου!
Οθόνες στην καμπίνα και ψεύτικος ήχος «G-Roar».

Mε 4 ηλεκτρικά μοτέρ και 588 άλογα

Η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes G 580 έκανε επίσημη πρεμιέρα, όντας η πρώτη G-Class της ιστορίας χωρίς ρύπους. Το μοντέλο αντί για κινητήρα εσωτερικής καύσης εξοπλίζεται με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε τροχό.

Σύμφωνα με τη μάρκα ο συνδυασμός των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων αποδίδει 588 ίππους (432 kW) και τεράστια ροπή 1.164 Nm. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η  τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 116 kWh, είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο τύπου σκάλας και προσφέρει στην G 580 αυτονομία έως και 473 χιλιόμετρα (WLTP). Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί έως και 200 κιλοβάτ και σε φορτιστή DC, θα χρειαστούν περίπου 32 λεπτά για να φτάσει από το 10 στο 80 τοις εκατό.

Κρατάει στην οικεία σχεδίαση της G-Class

Εξωτερικά, η σχεδίαση δεν αποτελεί έκπληξη. Όμως η ηλεκτρική G-Class αποκτά κλειστή μάσκα με ένα φωτισμένο περίγραμμα. Στο πίσω μέρος, αντί για τη γνωστή στρογγυλή θέση της ρεζέρβας, υπάρχει πλέον η δυνατότητα τοποθέτησης ενός κουτιού που μπορεί να αποθηκεύσει το καλώδιο φόρτισης, τις αλυσίδες για τα χιόνια και άλλα εργαλεία, με την προϋπόθεση ότι τα αντικείμενα δεν υπερβαίνουν τα 22 κιλά. Σε ότι αφορά τις διαστάσεις να πούμε πως το μήκος, πλάτος, ύψος ανέρχονται σε 4.624 /1.931 / 1.986 χιλιοστά αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο ορίζεται στα 2.890 χιλιοστά.

Οθόνες στην καμπίνα και ψεύτικος ήχος «G-Roar»

Στην καμπίνα, η έμπνευση από την κανονική G-Class είναι δεδομένη. Υπάρχουν οι οθόνες 12,3 ιντσών, όπως και η λαβή στο ταμπλό στην πλευρά του συνοδηγού. Η τεχνολογία του διαφανούς καπό (transparent bonet) είναι  και αυτή παρούσα, χάρη στην κάμερα 360 μοιρών. Επιτρέπει στους οδηγούς να βλέπουν «μέσα» από το καπό – όπως σε άλλα πρόσφατα μοντέλα όπως το EQE SUV και το EQS SUV. Στο εσωτερικό, υπάρχει επίσης και αυτό που η Mercedes ονομάζει «G-Roar». Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ψεύτικο ήχο κινητήρα για να μιμείται τον ήχο μιας G-Class που είναι εξοπλισμένη με κινητήρα εσωτερικής καύσης. 

Έχει την ικανότητα να περιστρέφεται επί τόπου!

Η νέα G 580 έρχεται με γωνία προσέγγισης 32 μοιρών, γωνία αποφυγής 30,7 μοιρών και γωνία ράμπας 20,3 μοιρών, στοιχεία που σύμφωνα με τη Mercedes, τη βοηθούν ακόμα και σε απαιτητικές εκτός δρόμου... δοκιμασίες. Η ηλεκτρική G-Class μπορεί να ανέβει σε πλαγιές με κλίσεις έως και 35 μοίρες, ενώ απέχει περίπου 24,8 εκατοστά από το έδαφος.

Ίσως το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό που φέρνει μαζί της είναι η λειτουργία «G-Turn», δηλαδή η ικανότητα του μοντέλου να περιστρέφεται επί τόπου. Επίσης το μοντέλο δημιουργεί εικονικά μπλοκέ διαφορικό μέσω του συστήματος torque vectoring, ενώ εξοπλίζεται και με προσαρμοζόμενα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία G-Steering, η οποία μειώνει σημαντικά τον κύκλο στροφής.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις