Πρεμιέρα για το ανανεωμένο Renault Captur
Φρέσκια εμφάνιση και νέα έκδοση Esprit Alpine.
Πιο μεγάλες οθόνες στην πιο οικολογική καμπίνα.
Βενζίνη, υβριδικό και LPG έως 160 άλογα.
Το καλοκαίρι στην Ελλάδα.
Πρεμιέρα για το ανανεωμένο Renault Captur
Επίσημη πρεμιέρα έκανε το ανανεωμένο Renault Captur. Το μικρό SUV της γαλλικής μάρκας λαμβάνει στην γκάμα του την εξοπλιστική έκδοση Esprit Alpine, αλλά και πιο οικολογικό χαρακτήρα, ενώ ξεχωρίζει από τη φρεσκαρισμένη εμφάνισή του και τις μεγαλύτερες οθόνες στην καμπίνα.
Φρέσκια εμφάνιση και νέα έκδοση Esprit Alpine
Το Captur ξεχωρίζει εμφανισιακά από το ανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος και τα εντυπωσιακά φώτα ημέρας LED στον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος τα φώτα έχουν κρατήσει το γνωστό σχήμα «C» αλλά πλέον έχουν διαφορετικά γραφικά. 14 συνδυασμοί δίχρωμων συνδυασμών είναι διαθέσιμοι, τη στιγμή που υπάρχουν και πολλά άλλα χρώματα. Οι ζάντες (σιδερένιες και αλουμινίου) ξεκινούν από τις 17 ίντσες, ενώ μπορούν να φτάσουν ακόμα και τις 19 ίντσες. Επίσης, η νέα εξοπλιστική έκδοση Esprit Alpine αντικαθιστά την παλιά RS Line στην κορυφή της γκάμας.
Πιο μεγάλες οθόνες στην πιο οικολογική καμπίνα
Η καμπίνα ανανεώθηκε με τη σειρά της, λαμβάνοντας μία νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment που φτάνει πλέον τις 10,4 ίντσες. Μεγαλύτερος είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που έχει διαγώνιο 10,25 ιντσών. Το εσωτερικό του Renault Captur αφαιρεί όλο το δέρμα, ενώ απαλλάσσεται και από το χρώμιο, σε μία προσπάθεια να γίνει ακόμα πιο φιλικό προς το περιβάλλον.
Βενζίνη, υβριδικό και LPG έως 160 άλογα
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων βρίσκεται ο 3κύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου με 90 ίππους και 160 Nm ροπής συνδυασμένος με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Ο μεγαλύτερος, ήπια υβριδικός 4κύλινδρος κινητήρας 1,3 λίτρων ακολουθεί σε εκδόσεις 140 και 160 ίππων και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
Παρούσα είναι και η υβριδική επιλογή E-Tech αποτελούμενη από ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 1,2 kWh, που προσφέρει συνδυαστικά 145 άλογα και 250 Nm ροπής. Την γκάμα των μηχανικών συνόλων συμπληρώνει η έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης/LPG με 3ύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,0 λίτρου και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Η ισχύς του ανέρχεται στα 100 άλογα και η ροπή στα 160 Νm/170 Nm (βενζίνη/LPG). Ολοκληρώνοντας με τα μηχανικά σύνολα, η Renault αναφέρει πως υπάρχει στην γκάμα και μία έκδοση 155 ίππων (270 Nm ροπή), προερχόμενοι από τον τούρμπο 4κύλινδρο κινητήρα 1,3 λίτρων συνδυαστικά με αυτόματο κιβώτιο, ωστόσο δε θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις χώρες.