Πρεμιέρα με 691 άλογα για το Xiaomi YU7
Ο SUV «αδερφός» του SU7
Παρόμοια σχεδίαση αλλά πιο επιβλητική εμφάνιση
Δύο ηλεκτρικά μοτέρ με 691 άλογα
Ντεμπουτάρει στην αγορά της Κίνας το καλοκαίρι του 2025
Ο SUV «αδερφός» του SU7
Πρεμιέρα έκανε το δεύτερο αυτοκίνητο της Xiaomi. Ο λόγος για το YU7, το οποίο επί της ουσίας αποτελεί τον SUV αδερφό του SU7. Το YU7 αναμένεται να κυκλοφορήσει αρχικά στην αγορά της Κίνας το καλοκαίρι του 2025, δανειζόμενο πολλά χαρακτηριστικά από το πρώτο αυτοκίνητο του κινεζικού κολοσσού.
Παρόμοια σχεδίαση αλλά πιο επιβλητική εμφάνιση
Σχεδιαστικά, το YU7, ακολουθεί την ίδια λογική με το SU7. Μπροστά, οι προβολείς έρχονται ως δάνειο από το SU7, ενώ στο πλάι οι Κινέζοι σχεδιαστές έχουν δώσει στο μοντέλο «φουσκωμένους» θόλους, χωνευτές χειρολαβές στις πόρτες και καθρέπτες που έχουν τη βάση τους πάνω στην πόρτα. Στο πίσω μέρος μία LED φωτιζόμενη μπάρα έχει το ρόλο των φωτιστικών σωμάτων.
Το κινέζικο SUV έχει μήκος 4.999 χιλιοστα, πλάτος 1.996 χιλιοστά, ύψος 1.600 χιλιοστά και μεταξόνιο 3.000 χιλιοστά.
Η καμπίνα δεν αποκαλύφθηκε
Η καμπίνα του YU7 δεν αποκαλύφθηκε, αλλά πιθανότατα θα έχει παρόμοια εικόνα με αυτή του SU7. Αν ισχύσει αυτή η θεωρεία τότε το εσωτερικό του YU7 θα εξοπλίζεται με οθόνη αφής για το infotainment με διαγώνιο 16,1 ίντσες, ενώ θα υπάρχει και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7,1 ιντσών, συνδυαστικά με Heads-Up Display. Σε κάθε περίπτωση, το YU7 θα προσφέρεται με πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, κάτι που μαρτυρά και ο αισθητήρας LiDAR που τοποθετείται στην οροφή, πάνω από το παρμπρίζ.
Δύο ηλεκτρικά μοτέρ με 691 άλογα
Τα στοιχεία που κατέθεσε η Xiaomi στο αρμόδιο Υπουργείο της Κίνας αναφέρουν πως το νέο YU7 θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα θα προσφέρει 229 άλογα και αυτός στον πίσω, 392 άλογα. Η Xiaomi υπόσχεται πως συνδυαστικά η ισχύς του YU7 θα ανέρχεται στα 691 άλογα!
Ως πηγή ενέργειας το ηλεκτρικό SUV της Xiaomi θα έχει μία μπαταρία κατασκευασμένη από την CATL. Οι Κινέζοι δεν έχουν αποκαλύψει ακόμα τις προδιαγραφές της. Το SU7 χρησιμοποιεί μπαταρίες 73,6 kWh (668 χιλιόμετρα αυτονομία) και 101 kWh, με αυτονομία τα 800 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών της Κινας - CLTC). Πιθανότατα, οι μπαταρίες αυτές να εξοπλίσουν και το YU7.