Πρώτη επαφή με το νέο Dacia Bigster!
Μεγαλύτερο του Duster, αλλά όχι κατά πολύ ακριβότερο, προορίζεται να ανταγωνιστεί το VW Tiguan.
Αναμένεται στους δρόμους την άνοιξη του 2025 με επιβλητικές διαστάσεις και κομψή εμφάνιση.
4 επιλογές κινητήρων (mild hybrid, hybrid και LPG), οι 3 από αυτούς εντελώς νέοι.
Υπόσχεται χώρους και την καλύτερη σχέση τιμής-εξοπλισμού.
Μεγαλύτερο του Duster, αλλά όχι κατά πολύ ακριβότερο, προορίζεται να ανταγωνιστεί το VW Tiguan.
Με το Bigster, η Dacia θέλει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της και να κατακτήσει την κατηγορία των C-SUV. Ταυτόχρονα, οι Ρουμάνοι θέλουν να παραμείνουν πιστοί στην έννοια της μάρκας τους, προσφέροντας την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής, με την οποία έφτασε η Dacia στο σημείο που βρίσκεται σήμερα. Με το Duster, κατάφερε να δημιουργήσει ένα bestseller, ένα από τα φθηνότερα SUV που μπορεί κανείς να αγοράσει. Πλέον, προσθέτει ένα ακόμα SUV στην γκάμα της προκειμένου να προσεγγίσει πελάτες που αναζητούν ακόμα μεγαλύτερους χώρους και διαστάσεις. Το νέο Dacia Bigster προορίζεται να αντιμετωπίσει «κατάματα» το VW Tiguan. Ωστόσο, δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα σχετικά με τις τιμές ακόμα. Αυτό που είναι σαφές είναι ότι το Bigster θα είναι κάπως πιο ακριβό από τον μικρό του αδελφό, το Duster, το οποίο κοστίζει τουλάχιστον 19.950 ευρώ. Υποψιαζόμαστε ότι η βασική έκδοση του Bigster θα ξεκινά γύρω από τα 25.000 ευρώ, κάτι που θα αποτελούσε τεράστια διαφορά σε σχέση με το VW Tiguan, το οποίο δεν διατίθεται κάτω από τα 34.300 ευρώ.
Αναμένεται στους δρόμους την άνοιξη του 2025 με επιβλητικές διαστάσεις και κομψή εμφάνιση.
Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2025, ενώ οι πρώτες μονάδες αναμένονται να παραδοθούν την άνοιξη. Το 2021, Dacia παρουσίασε μία πρώτη ιδέα για το πως μπορεί να μοιάζει το Bigster με μία σχετική μελέτη. Η μάρκα δημιούργησε μεγάλες προσδοκίες για την είσοδό της στην αγορά των μεγαλύτερων SUV με έναν προσιτό, αλλά ελκυστικό αντίπαλο του πλέον αρκετά ακριβού Tiguan. Οπτικά, σχολιάστηκε θετικά, αν και η σχεδίαση είναι πάντα θέμα γούστου. Με τις μεγάλες του διαστάσεις, το Bigster κάνει εντύπωση με την πρώτη ματιά. Ο εμπρός προφυλακτήρας και τα διακοσμητικά στοιχεία στο πλάι είναι πάντα βαμμένα, κάτι που κάνει το Bigster να μοιάζει λιγότερο με ένα αυτοκίνητο που εστιάζει σε χαμηλή τιμή, αλλά αντιθέτως φαίνεται ποιοτικό.
4 επιλογές κινητήρων (mild hybrid, hybrid και LPG), οι 3 από αυτούς εντελώς νέοι.
Κάτω από το καπό, έχουν γίνει περισσότερα απΆ όσα θα περιμένε κανείς. Το Bigster θα προσφέρεται με τέσσερις επιλογές κινητήρων, αλλά σε αντίθεση με το Duster, τρεις από αυτούς έχουν εξελιχθεί από την αρχή και δεν έχουν μεταφερθεί αυτούσιοι από το μικρότερο SUV. Οι πρώτοι δύο είναι ήπια υβριδικοί με 130 και 140 ίππους, με τον μικρότερο κινητήρα να είναι διαθέσιμος με τετρακίνηση. Υπάρχει επίσης ένας πλήρως υβριδικός κινητήρας, στον οποίο η Dacia έχει προσθέσει λίγους περισσότερους ίππους. Ο υβριδικός θα αποδίδει συνολικά 155 ίππους, 15 περισσότερους από τον μικρότερο αδελφό του. Η γκάμα των κινητήρων ολοκληρώνεται από έναν κινητήρα LPG με 140 ίππους, με τον οποίο το Bigster μπορεί να επιτύχει αυτονομία έως και 1.450 χιλιόμετρα, χάρη σε δύο δεξαμενές με συνολικό όγκο 99 λίτρων (50 λίτρα βενζίνης, 49 λίτρα LPG).
Υπόσχεται χώρους και την καλύτερη σχέση τιμής-εξοπλισμού.
Μέσα και έξω, η Dacia επικεντρώνεται σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία με το Bigster: τον χώρο, την εργονομία και την άνεση. Η κονσόλα είναι τοποθετημένη πολύ ψηλά, κάτι που αναμένεται να ωφελήσει τον διαθέσιμο χώρο. Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός κοιτάζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, ενώ ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, υπάρχει και μια έκδοση 10 ιντσών. Στο κέντρο βρίσκεται μια οθόνη αφής 10,1 ιντσών, υπεύθυνη για όλες τις σημαντικές ρυθμίσεις. Η Dacia δίνει ιδιαίτερη προσοχή στον εξοπλισμό, με το Bigster να στοχεύει στην καλύτερη σχέση τιμής-εξοπλισμού στην αγορά. Όπως είναι σύνηθες για αυτή την κατηγορία, ορισμένα χαρακτηριστικά είναι απαραίτητα, όπως η βελτιωμένη μόνωση από θόρυβο κινητήρα και ανέμο, αν και δεν μπορεί ακόμα να δοκιμαστεί αν αυτό έχει επιτευχθεί. Τα καθίσματα που μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά σε ύψος και κλίση είναι επίσης στάνταρ, τουλάχιστον στις υψηλότερες εκδόσεις εξοπλισμού. Από τη "Journey" και πάνω, το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ είναι επίσης στάνταρ. Τέλος, υπάρχουν ζάντες σε μεγέθη από 17 έως 19 ίντσες και ένα νέο χρώμα βαφής με την ονομασία "Indigo Blue". Για πρώτη φορά σε ένα Dacia, το βασικό μοντέλο εξοπλίζεται με αλουμινένιες ζάντες, ενώ μόνο η ρεζέρβα, η οποία έχει γίνει σχεδόν σπάνια, είναι ατσάλινη.