Renault 5 E-Tech electric: Ο θρύλος επέστρεψε ηλεκτρικός
Σήμερα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο Renault 5 E-Tech electric. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας κυκλοφορεί σε 3 εκδόσεις, ξεχωρίζει ο εξωτερικός σχεδιασμός.
Σήμερα η πρεμιέρα για το αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech electric
Ντεμπούτο κάνει σήμερα το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech electric στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Το νέο μοντέλο κυκλοφορεί έπειτα από πολλούς μήνες αναμονής και άλλες τόσες φωτογραφίες που είχαν εν τω μεταξύ διαρρεύσει. Οι ρίζες του κρατάνε στο μακρινό 1972, όταν κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά του Renault 5. Μάλιστα, ο προκάτοχος του νέου μοντέλου διέθετε και δυνατότητα ηλεκτροκίνησης, με αυτονομία που άγγιζε τα 110 χλμ!
Σε τρεις εκδόσεις ο ηλεκτρικός κινητήρας, αυτονομία έως και πάνω από 400 χλμ.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο «πατάει» πάνω στη νέα πλατφόρμα AmpR Small της Renault, η οποία αναμένεται μελλοντικά να αποτελέσει τη βάση και για άλλα compact ηλεκτρικά της γαλλικής εταιρείας. Ο καινούργιος ηλεκτροκινητήρας λανσάρεται σε 3 διαφορετικές εκδόσεις: 95 ίπποι με 215 Nm ροπής, 123 ίπποι με 225 Nm ροπής, 150 ίπποι με 245 Nm ροπής. Η εταιρεία υπόσχεται επίδοση κάτω από 8 δλ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, αλλά και τελική ταχύτητα που θα ξεπερνάει τα 150 χλμ./ώρα για όλες τις εκδόσεις. Οι επιλογές για τη μπαταρία είναι δύο: 40 kWh και 52 kWh, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία, η αυτονομία ανέρχεται σε 300 χλμ. και πάνω από 400 χλμ. αντίστοιχα.
Μεγάλη έμφαση στον εξωτερικό σχεδιασμό
Ο σχεδιασμός είναι από τα χαρακτηριστικά που φαίνεται πως ξεχωρίζουν στο καινούργιο Renault 5 E-Tech electric. Το ανάγλυφο λογότυπο της εταιρείας δεσπόζει μεταξύ των minimal φωτιστικών σωμάτων. Στη θέση που βρίσκονται συνήθως οι προβολείς ομίχλης, οι σχεδιαστές έχουν τοποθετήσει ένα τετράγωνο LED περίγραμμα. Οι θόλοι των τροχών φιγουράρουν μυώδεις, ενώ οι 18άρες ζάντες ξεχωρίζουν για τη γεωμετρικότητά τους. Τα κάθετα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος συμπληρώνουν αρμονικά το σχήμα του αμαξώματος, ενώ παράλληλα φαίνεται σαν να ενώνονται με τη φάσα που «απλώνεται» κατά μήκος του πορτ-μπαγκάζ.
Δύο οθόνες 7 και 10 ιντσών στον βασικό εξοπλισμό
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο αριθμός των 128 ξεχωριστών συνδυασμών εξατομίκευσης. Επιπλέον, τα bucket καθίσματα και η επένδυση του ταμπλό στην πλευρά του συνοδηγού παραπέμπουν στο R5 Turbo. Τεχνολογικά, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται δύο οθόνες 7 και 10 ιντσών, ενώ είναι διαθέσιμες πάνω από 50 εφαρμογές στο infotainment. Τέλος, σημειώνεται πως το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 326 λίτρων. Το νέο Renault 5 E-Tech electric θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο 2024 και θα κατασκευάζεται σε ευρωπαϊκό έδαφος.
Σχολιάστε |